عکس چیز کیک شکلاتی
مادر علی
۱۴
۳۲۴

چیز کیک شکلاتی

۲۴ بهمن ۹۵
چیز کیک شکلاتی???????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????برای تهیه این چیز کیک احتیاج به یک کیک شکلاتی دو تخم مرغی داریم.

براي كيك شكلاتي،دو عدد تخم مرغ و نصف ليوان شكر و كمي وانيل رو با دو تند همزن زدم ، نصف ليوان روغن مايع و نصف ليوان شير رو اضافه و همزده بعد يك و نيم ليوان آرد چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائو و يك قاشق مربا خوري بيكينگ پودر رو که قبلا الك شده اضافه كردم و با لیسک در حدی که مواد مخلوط بشن همزدم در قالب کمربندی ريختم تو فر ١٧٠ درجه به مدت حدودا چهل دقيقه اماده شد.
????????????
براي مواد رویه،دويست گرم پنير ماسكارپونه رو کمی با چنگال زدم تا باز بشه بعد سه قاشق غذاخوری شكر،دو قاشق پودر کاکائو و دويست گرم خامه صبحانه رو اضافه کرده و كمي با همزن زدم و بعد یک قاشق غذاخوري پودر ژلاتين رو با يك چهارم پیمانه شير سرد بن ماري كردم وبعد از خنك شدن اضافه كردم . سپس صد گرم شكلات آب شده رو به مواد اضافه كردم وهم زدم تا يكدست بشه و روی کیک ریختم توی یخچال به مدت دوساعت قرار دادم.
????????????
اون رزت های شکلاتی هم گاناش هست.برای درست کردنش من از ترکیب 100 گرم شکلات تخته ای و 50 گرم خامه صبحانه استفاده کردم.بعد با همزن برقی می زنیم.بهتر یکی دوبار در یخچال بزاریم و در بیاوریم .هر دفعه با همزن بزنیم.بیش حد هم نزنید.همین که دیدید فرم میگیره کافیه.بعد داخل قیف و ماسوره رز ریخته و تزیین میکنیم. نوش جان
.
#چیز_کیک #چیز_کیک_شکلاتی
...
نظرات