مواد لازم

اینچیلادای مرغ و پاستا

۴
مواد اصلی
پاستا پنه
۵۰۰ گرم
سینه مرغ خرد شده
۳ عدد
آب مرغ
۲ پیمانه
ذرت پخته
۳/۴ پیمانه
فلفل دلمه ای قرمز
۲ عدد
گوجه فرنگی
۴ عدد
سس گوجه فرنگی
۲ پیمانه
کدو سبز خردشده
۲ عدد
پنیر گودا رنده شده
۱/۲ پیمانه
پنیر پارمسان رنده شده
۱ پیمانه
پنیر موزارلا (موتزارلا) رنده شده
۱ پیمانه
روغن مایع
به مقدار لازم
نمک و فلفل و زرد چوبه
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

اینچیلادای مرغ و پاستا

طرز تهیه

اینچیلادای مرغ و پاستا

درجه سختی
زمان تهیه ۱۵
دقیقه
زمان پخت ۶۰
دقیقه
۱
در یک قابلمه مناسب مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با مقداری روغن و کمی زردچوبه داخل آن بریزید. صبر کنید تا پاستا کاملا نرم شود، سپس آن را داخل سبد بریزید و کنار بگذارید.
۲
در این فاصله در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. تکه های مرغ را آغشته به نمک و فلفل کنید، سپس داخل تابه سرخ کنید.
۳
فلفل قرمز و گوجه فرنگی ها را بشویید و نگینی خرد کنید. در یک قابلمه یا تابه گود مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید. وقتی داغ شد، تکه های گوجه و فلفل را داخل آن بریزید. بگذارید کمی نرم شوند. بعد آب مرغ، سس گوجه فرنگی، ذرت و مقداری نمک و فلفل اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید تا مواد بجوشند، سپس حرارت را کم کرده و صبر کنید تا سس کمی غلیظ شود.
۴
حالا تکه های مرغ را اضافه کرده و آغشته به سس کنید. پنیر ها را هم همراه با پاستا بعد از ۵-۴ دقیقه اضافه کنید. حرارت را کم کنید و به آرامی هم بزنید تا پنیرها آب شوند. در صورت نیاز نمک و فلفل بیشتری بریزید.
۵
در انتها کدوسبزهای خردشده را به مواد اضافه کرده و بعد از ۳-۲ دقیقه حرارت را خاموش کنید. پاستا را داخل ظرف های مورد نظرتان بریزید، آن ها را با پنیرهای رنده شده تزئین و سرو کنید.
عکس و تصاویر ارسالی از اینچیلادای مرغ و پاستا
نظرات دستور پخت

اینچیلادای مرغ و پاستا