مامان نورا
مامان نورا

دستور پختی یافت نشد

کیک شکلاتی
مامان نورا
۲۲

کیک شکلاتی

۱ ماه پیش
محصول خونگی و ارگانیک
مامان نورا
۲۰
سلام و درود به خانمهای گل پاپیون دوست های عزیزم
این عکسهایی که گذاشتم مربوط به اینه که قبلاً که بچه کوچیک نداشتم و سرم خلوت بود و جامم بازتر بوده که ۲۰کیلو ۲۰شیر می‌خریدم.
از شیر سرشیر میگرفتم بعد یه مقدار شیر رو به دوروش پنیر درست میکردم یکی با سرکه که طبیعی تره ویکی با قرص مخصوص که به نظر من با سرکه هم طبیعیه هم مزه بهتری داره بعد با باقیمانده شیر ماست عالی درست میکردم ماست رو تبدیل به دوغ میکردم و از دوغ کره میگرفتم البته عکس از خود شیر و دوغش نداشتم که بزارم و تا میومدم از کره روغن حیوانی بگیرم کره خورده میشد 😂😂خلاصه که نهایت استفاده رو از شیر میکردم و خیلی دلم میخواد باز هم ازاین کارا بکنم و نتیجه و ببینم و لذت ببرم نمیدونی چقدر خوبه که خودت این مواد غذایی رو میسازی و خانواده میخورن و لذت میبرن.
سرتونو درد نیارم برا اینکه سوال براتون پیش نیاد الان به خاطر داشتن دوتا بچه دوساله و دوماهه و خونمون که جابجا شدیم آشپزخونم کوچیکه نمیتونم این کارارو بکنم.
اسلاید آخرم دو مدل کره هست که اونی که زرده مال خودم بود مال شیر گاو بود اون سفیده مال زنداییم بود که دوغ رو میبردم پیشش کمکم میکرد از دوغ کره می‌گرفتیم چون اونا گوسفند داشتن و در این کار ها وارد بود ومنم ازش یاد گرفتم که چطور کره بگیرم و کره سفید حاصل شیر گوسفندا بود مال من شیر گاو بود.
ممنون که وقت میذارین دوستان ،💐💐
...
??
مامان نورا
۱۲

??

۱ ماه پیش
روزمرگی
مامان نورا
۱۳

روزمرگی

۲ ماه پیش
#روزمرگی
عکسای قدیمی توی گالری دوست داشتم اینجام بزارم بمونه😋
ممنونم که وقت میذارین و از پست هام دیدن میکنین تشکر دوستان گلم 🌹
...
مرغ سوخاری
مامان نورا
۱۹

مرغ سوخاری

۱۶ تیر ۰۳
باسلوق ژله ای
مامان نورا
۲۴

باسلوق ژله ای

۱۱ تیر ۰۳
کیک کاکائویی
مامان نورا
۲۱

کیک کاکائویی

۱۱ تیر ۰۳
کیک ها رو تو قالب سیلیکونی هایی که از کاربر حدو کدو سفارش دادم درست کردم بسیار عالی و جذاب در اومدن 😋
#حدو کدو
...
دونات
مامان نورا
۲۹

دونات

۱۵ اسفند ۰۲