حکاکی هندوانه واسه بار اول

۱.۴k لایک
۱۱۰ نظر
با یه چاقوی معمولی وبدون هیچ نمونه ای گل روشو حک کردم دوست جونیا اولین باره عالی شده .ذوق هنری رو حال کنید 😅

داستان خدیجه قسمت _ ۸

بعداز فوت پدرم تنها کسیکه گریه میکرد من بودم ، راستش نمیدونم دل تنگ پدرم بودم یا دلم برای خودم می سوخت که چرا هیچوقت یه پدر درستو حسابی نداشتم زهرام حالش خوش نبود و دچار شوک شده بود کسیکه چند روز تا عروسیش نمونده بود حالا سیاه پوش بود و از آینده ی نامعلومش ناراحتو غمگین شده بود .
تیمور بر خلاف چهرش ، شخصیتی آروم داشت ، تو اون شرایط بهترین یارو یاور برای زهرا بود و تو خانواده باعث دل گرمی ما بود و به همه روحیه میداد .
یک هفته بعداز فوت پدرم ، مادرم تصمیم گرفت که برای همیشه از خونه بره هر چی بهش اصرار کردم بمون تا وقتی زهرا بره خونه بخت ، کنارمون باش قبول نکرد ، به قول خودش اونقدر از زندگی خسته ودل چرکین بود که دیگه نمی خواست و نمی تونست حتی یه لحظه بیشتر دووم بیاره، مادرم بدون اینکه حتی چند دست لباس با خودش ببره در یه غروب دلگیر چادرشو سرش کردو برای همیشه از خونه رفت ، منو زهرام نتونستیم جلوشو بگیریم و دوباره تنها شدیم .
بعداز رفتن مادرم ننه سکینه می گفت ؛ به جهنم ، بذار بره زنیکه ی بی آبرو ! راست گفتن زن اگه خوب باشه شوهرشو به عرش می رسون و اگه بد باشه شوهرشو نابود میکنه !
این بی آبرو هیچوقت برای پسرم زن نبود . ننه سکینه مدام سر کوفت میزد مدام بی مهری و تحقیر میکرد ، گیس بریده فکر کرده من خرم نمی فهمم که چشم صاحب تولیدی دنبالشه و واسه اینکه زن اون آقا بشه مدام دعا میکرد پسرم بمیره اگه بابات زنده بود که نمی تونست هیچ وقت این طوری خود سر باشه ، اما الان آزاده و هر غلطی که دلش بخواد می تونه بکنه .
با رفتن مادرم غم های عالم به سر منو زهرا هوار شد و بعد از مدتی با خبر شدیم که با همون صاحب تولیدی که ننه سکینه می گفت ازدواج کرده .
با شنیدن این خبر هر چند دلم از رفتن مادرم شکسته بود اما بهش حق میدادم با اون همه ظلم و ستمی که همیشه ایام ، پدرم در حقش کرد ، حالا به دنبال کمی آسایش باشه .......


ادامه دارد 🌼🌼🌼
راستش دوستان امروز نمیخواستم پارت بزارم ولی دلم نیومد وبه احترام اون دوستانیکه داستانو دنبال می کنن کمی نوشتم .

نظرات

عالیه دوست عزیزم منم باید امتحان کنم
میشه اگر عکس داره عکس رو استوری بزارید
عالی
این رمان هایی ک میزارن
عکس هم داره شخصیت هاش؟
مشاهده سایر نظرات