مصاحبه با کاربران برتر (مریم پور بی آزار)
مصاحبه با کاربران برتر (مریم پور بی آزار)
از دوران دبستان آشپزی را شروع کردم

خودتان را معرفی کنید
تک فرزند هستم و خواهر و خاله و عمه ندارم. الان هم یک پسر15 ساله با نام رامتین و یک دختر 2 ساله با نام پارمیس دارم.
از دوران دبستان چون شکمو بودم آشپزی می‌کردم.

کلاس آشپزی رفتید؟

خیر کلاس آشپزی نرفتم، ولی برای کیک و فوندانت کلاس‌های فنی حرفه‌ای رفتم. داشتم خوب پیش می‌رفتم

خاطره‌ای از اولین آشپزی‌تان به خاطر دارید؟

بله به یاد دارم. برای مادرم ماهی سرخ کردم . اولین کنجکاوی هم که کردم یادم می‌آید مادرم در پلوپز عدس‌پلو درست کرده بود. من رفتم مقداری بردارم که مرا برق گرفت!

آینده آشپزیتان را چطور می‌بینید؟

دوست دارم در کیک‌پزی پیشرفت کنم و مانند کاربرانی مثل آشپزخانه فریبا که کیک‌هایشان خیلی حرفه‌ای است کیک درست کنم و یک قنادی کوچک در خانه داشته باشم.

همسرتان هم آشپزی می‌کند؟

خیر. شوهرم مهندس معمار است و فرصت آشپزی ندارد، ولی مرا خیلی حمایت می‌کند و هر چه خواستم برایم فراهم کرده است.

دستور پخت‌هایتان را از کجا می‌آورید؟

قبل از اینکه با پاپیون آشنا شوم، خیلی مجله داشتم. تا دو سال پیش تمام مجله‌ها را می‌خریدم، ولی بعد از آشنایی با پاپیون چون هر دستور پختی را که بخواهم می‌توانم در آن پیدا کنم مجله‌هایم را کنار گذاشتم. علاوه بر دستور پخت، در پاپیون با انواع تزئینات غذاها آشنا می‌شوم و از هر عکس ایده خاصی می‌توانم بگیرم. الان هم مسابقه باعث شد به یاد بیاوریم کیوسک‌های روزنامه‌فروشی کجا هستند، چون اغلب ما از بس با شبکه‌های اینترنتی سرگرم هستیم دیگر سراغ مجله نمی‌رویم.

دوست دارید در پاپیون چه امکانات جدیدی اضافه شود؟

خیلی خوب شده که کارهایمان را می‌توانیم با ویدئو ارسال کنیم یا ویدئوی بقیه کاربران را مشاهده کنیم، چون با ویدئو تزئینات را خیلی بهتر متوجه می‌شویم. و همینطور خیلی دوست دارم که با تیم سرآشپز پاپیون مصاحبه شود.

نظرتان راجع به بقیه کاربران پاپیون چیست؟

کاربران باعث پیشرفت می‌شوند. آشپزخانه فریبا را دنبال می‌کنم و ایده‌های نفیسه بسیار قشنگ است. در ابتدای استفاده از اپلیکیشن فکر می‌کردم حدود یک تا دو نفر کار مرا لایک کنند. بیشتر هم به خاطر پسرم عکس غذا فرستادم. بعد که دیدم کار اولم حدود 100 تا لایک خورد خیلی خوشحال شدیم و همین باعث تشویق من شد. به فعالیت ادامه دادیم و الان هفته‌ای حداقل 2 تا کار می‌فرستم.
من در پاپیون دوستان زیادی پیدا کردم و چون خواهر، خاله و عمه ندارم جای خالی‌شان را برایم پُر کرده‌اند. البته بعضی‌ها هم با انتقادات تندشان جای خواهر شوهر نداشته‌ام را برایم پُر می‌کنند، ولی آن‌‌‌ها هم عزیزند و باعث پیشرفت می‌شوند.

از کارهایی که ارسال کرده‌اید کدام را بیشتر دوست دارید؟

من بیشتر دستور پخت شیرینی و روکش‌کردن کیک با ژله بستنی را دوست دارم، چون خیلی‌ها از آن‌ها استفاده کرده‌اند.

حرف آخر؟

اول از مادر کدبانویم تشکر می‌کنم. هر چند اغلب اجازه نمی‌داد من آشپزی کنم، چون خودش خیلی زرنگ بود و سریع کارها را انجام می‌داد. از تیم پاپیون تشکر می‌کنم که این برنامه را با ایده امکان ارسال عکس درست کردند. خیلی عالی است و به همه کمک کرده است. از خانواده‌ام و همینطور شوهرم ممنونم که همیشه امکانات را برایم فراهم کرده و پسرم که در همه زمینه‌ها تشویقم می‌کند.