عکس کیک تلگرامی?
@ati_paz
۷۰
۹۸۵

کیک تلگرامی?

۲۰ آبان ۹۶
دیروز تولد ۲۶ سالگیم بود و از طرفی من هفته شلوغی داشتم و اصلا وقت کیک درست کردن و تزیین کردن نداشتم. به پیشنهاد همسری قرار شد کیک از قنادی بخریم ولی یه روز مونده به تولدم پشیمون شدم. گفتم حیفه واسه خودم کیک درست نکنم!! خلاصه که نشستم فکر کردن که یه تزیین راحت و فوری و البته زیبا و جذاب پیدا کنم که ناگهان کاغذ خوراکی به ذهنم رسید!
کاغذ خوراکی از جنس نشاسته اس و اصلا طعم کیک رو عوض نمیکنه.اکثرا عکس خودشون یا بچه هاشون رو پرینت خوراکی میگیرن و روی کیک میندازن ولی من اصلا از این کار خوشم نمیاد چون بعدش قراره چاقو برداریم و کیک رو قطعه قطعه کنیم و بخوریم که اصلا در توانم نیس. میدونم عکسه و چیزی نمیشه ولی خب! دست خودم نیس چه کنم...
از طرفی چون به تازگی انیمیشن the emoji movie رو دیده بودم هنوز تو جو این شکلکا بودم پس تصمیم گرفتم عکس این شکلک های خوشگل رو چاپ کنم.
عکس شکلک ها و پس زمینه رو دانلود کردم و با نرم افزار فتوشاپ عکس پایینی حاصل شد.
بعد عکس رو دادم به قنادی نزدیک خونمون تا در سایز آ چهار برام پرینت خوراکی بگیره. به همین راحتی!
بعدش هم از وسط نصفش کردم و گرفتم دور تا دور کیکی که کمی خامه کشی شده بود.
ولی سختی کار موقع بعد از خامه کشی و چسبوندن کاغذ به کیک بود که البته اصلا کاری نداره و خیلی راحته ولی من چون همزمان سه تا قابلمه روی گاز بود و داشتم غذا درست میکردم و از اونجایی که کلا خونمون کوچیکه کل خونه و بخصوص آشپزخونه تنور شده بود و همینطور که کاغذ خوراکی رو به دیواره کیک میچسبوندم خامه شل شده بود و داشت برا خودش سُر میخورد😐 اینه که همونطور که درتصویر میبینید کمی چروک داره کاغذش😂
خلاصه که اگر برای زیرش باتر کریم درست کنید خیییلی راحت تر و تمیزتره ولی من اصلا وقت اینکارا رو نداشتم تهیه خامه فرم گرفته سریعتر بود!!
در کل این ایده کاغذ خوراکی خیلی ایده جالب، زیبا، نسبتا فوری و شیکیه. خدا بیامرزه مخترعش رو. آمین!!
شکلک روی کیک هم آبنبات چوبیه! که از سوپری ها و قنادی ها میتونین بخرین.
#کیک #تزیین_کیک #تزیین_کیک_تولد
...
نظرات