عکس پارافه آناناس

پارافه آناناس

۱۴ آبان ۹۷
#پارافه آناناس
لطفا متن زیر👇را بخوانید
پارافه خوشمزه آناناس با دستور خوب دوست عزیز و هنرمندم#یاسمن جون #chef بسیار خوشمزه.
https://sarashpazpapion.com/recipe/d28c626c722523cd452a7aa8ee30d324
من آناناسهام رو خورد کردم ولی ته ظرفم ته نشین
شد و دیده شدن. یاسمن جون اگه دیدی این پست رو ، اشکال کارمو بگو.
دوست جونیا آخر هفته مسافرت دارم میرم. یه قسمت از کتاب رو نوشتم. خداییش نوشتنش کار سختیه و منم وقت کم دارم. ولی به عشق شما عزیزان هر وقت سرم خلوت بشه از کتاب مینویسم. شاید واسه یکی از شما دوستان مفید باشه😙

ادامه کتاب کودک آرام من

فصل 1. قسمت دوم. اهمیت نقاشی کودک

⭕نقاشی اعضای خانواده

👈اگر کودک در نقاشی هایش، اعضای خانواده اش را بکشد، نشانگر انس و الفت بین اعضای خانواده است. در بیشتر نقاشی ها کودک از اعضای خانواده، یک شخصیت اصلی هست که کودک بیشترین بار احساسی خود را چه به صورت عشق و ستایش و چه به صورت دلهره و ترس بر روی او متمرکز میکند. این شخصیت قبل از دیگران کشیده میشود، گاه در وسط صفحه است و گاه در سمت چپ کاغذ.
👈 شخصی که برای کودک ارزش ندارد،همیشه آخرین لحظه و با کمترین جزئیات و کوچکتر از همه و خارج از گروه،در حالتی کاملا ثابت کشیده میشود و یا کودک تصویر او را میکشد و سپس پاک میکند.
👈اگر کودک در نقاشی هایش یکی از اعضای خانواده را حذف کند، در واقع میفهماند که از او نفرت دارد. اگر کودک در نقاشی اعضای خانواده خودش را نکشد، احتمالا یعنی در خانه احساس راحتی ندارد.
👈 اگر کودک خود را در کنار اعضای خانواده و نزدیک به هم بکشد، انس و الفت میان خود و اعضای خانواده را نشان میدهد.
👈اگر کودکی فکر کند که خواهرش بیشتر از او مورد توجه است، در نقاشی اش خود را دورتر از خانواده و خواهرش را میان پدر و مادرش میکشد و همین کار را در مورد برادرش هم انجام میدهد.
👈اگر کودک در نقاشی خود، پدر و مادر را با فاصله هایی متفاوت کنار خودش بکشد،این احساس او را نسبت به هر کدام از آنها نشان میدهد.
👈گاهی در نقاشی های کودکان دیده شده که خود کودک در نقاشی حضور ندارد، این امر نشاندهنده آن است که کودک احتمالا در خانه یا در میان خانواده، احساس راحتی نمیکند.
👈 یکی از راههای نشان دادن کمبود محبت در نقاشی، نشان دادن اعضای خانواده در حال غذا خوردن است که نشانه احتیاج نقاش به ارضای نیازش است. مانند نوزادی که غذا و غذا خوردن برای او از نقطه نظر روانشناسی، به معنی جستجوی محبت است. کمبود محبت، ممکن است به وسیله سایه زدن افراطی در نقاشی یا به کارگیری بیش از حد رنگ تیره نشان داده شود.
ادامه دارد...
...
نظرات