عکس آشنایی با انواع ماسوره
leili.a
۱۴۶
۱.۸k

آشنایی با انواع ماسوره

۲۲ مرداد ۹۸
ماسوره های گرد ( round tips )

از جمله ماسوره های پرکاربرد در تزیین کیک می باشند که برخی از کاربردهای آن ها شامل نقطه ها ، درخت مو یا خوشه انگور یا ساقه،دورکشی کیک تزیینات طوماری شکل ، گلهای کوچک و حروف و نوشتن روی کیک می باشد
پرکاربردترین ماسوره های گرد ماسوره شماره 3 ، ۵ ، ۱۰ ، ۱S 

ماسوره های گلبرگ ( petal tips )
این ماسوره برای درست کردن انواع گل استفاده می شه مثل رز ، بنفشه ، آفتابگردان و شکوفه . همچنین برای لبه های چین دار و روبانها بکار می رن . پرکاربردترین هاش ۱۰۲# ، ۱۰۳# ، ۱۰۴# ، ۱۲۵# هستش.

گلبرگ های قطره ای ( drop flower tips )

این ماسوره ها یه سه گروه کوچیک متوسط و بزرگ تقسیم میشه. تمام دندونه های این نوع ماسوره ها به هم وصل هستش و وقتی خامه ازش بیرون میاد شکل گل هستش. پرکاربردترین هاش۱۰۶# ، ۱۰۷# ، ۱۴۰# ، ۱۹۱# ، ۲۲۵# ، ۱E# هستش.

ماسوره های سبد حصیری ( basketweave )

از اسمش معلومه برای ایجاد بافت حصیری با خامه روی کیک استفاده میشه. پرکاربردترینش ۲B# ، #۴۸ هستش.
ماسوره های ستاره ای باز ( open star tips )

از پرکاربردترین ماسوره ها هستش و مناسب برای افراد مبتدی. باهاش میشه صدف ، زیگزاگ ، رودخونه ، گل و ستاره در بیاریم. پرکاربردترین هاش ۱۶# ، ۱۸# ، ۲۱# ، ۳۲# به حساب میاد.
ماسوره های ستاره دار بسته ( closed star tips )

درست مثل ماسوره های ستاره ای باز فقط با این تفاوت که عمق خط های روی خامه عمیق تره و از نظر من قشنگتره. پرکاریردترینشون هم ۲۶# ، ۲۴# ، ۳۳# هستش.

ماسوره های منفذ دار ( multi-opening tips )

برای پر کردن کیک بیشتر استفاده میشه. برای درست کردن ستاره های کوچولو کنار هم ، خوشه انگور و چمن خیلی مناسبه. پرکاربردترینش هم ۲۳۳# هستش که باهاش چمن رو درست میشه.

ماسوره های برگ ( leaf tips )

برای ایجاد برگ ازش استفاده میشه. پرکاربردترین ها ۳۳۶# ، ۶۷# هستش.

ماسوره های موج دار ( ruffle tips )

برای کنگره زدن دور کیک استفاده میشه .



این اطلاعات بر اساس ست ویلتون می باشد مطالب و تصاویر (به غیر از عکس اول) از نت بوده و بنا به درخواست دوستان در این پست جمع آوری و منتشر گردیده است.
...
نظرات