عکس کل جوش

کل جوش

۳۱ مرداد ۹۹
وقتی فاز غذا خوردن تو طبیعت میگیرم ولی نتیجش میشه غذا خوردن توی تراس 😂😜



***آدم ها باهم فرق دارند ....***
یکی هوای زندگی اش که ابری میشودبه کنج اتاقش پناه میبرد ...درمان دردش در تنهایی است و سکوت و زمان ...دیگری امادورش را شلوغ میکند ...می گوید و میخندد آنقدر که صدای غمش در همهمه و شلوغی گم شود ...نه که بی خیال باشد ...نه...فقط راه آرامش آدم ها با هم فرق دارد!

یکی دوست داشتنش را فریادمیزند...دلتنگی اش را بروز میدهد...از ترس از دست دادن حرف میزند ...دیگری اما حتی عمیق ترین احساساتش به سختی حرفی به میان می آورد...دلتنگی امانش راهم که ببرد منطقش را نمیگیرد...همیشه جایی گوشه ذهنش بدون ترس و وحشت به از دست داددن و زندگی بعد از آن فکر میکند...نه که آدم خشک و سردی باشد ...نه...فقط احساسات آدم ها باهم فرق میکند!

یکی هزار بار که شکست بخورد باز از شروع دوباره نمیترسد ...صبرش زیاد است ناامیدی اش کم...دیگری اما با کوچکترین ناملایمتی از پا می افتد با اولین شکست قید همه چیز را میزند ...نه که ضعیف باشد...نه...فقط ظرفیت آدم ها باهم فرق دارد!

یکی هر هفته در نماز های دسته جمعی بهترین حال دنیا را دارد...دیگری اما با رقص و آواز و مهمانی حالش خوب میشود نه که آدم عجیبی باشد ...نه...فقط اعتقاد آدم ها با هم فرق دارد !

کاش قبل از یاد گرفتن تمام قانون های ریز و درشت زندگی این را بدانیم هر آدمی که طبق انتظار ما رفتار نکرد ؛شبیه ما فکر نکرد معیار و اندازه های زندگی اش به زندگی ما نخورد؛مثل ما لباس نپوشید؛مثل ما به زندگی نگاه نکرد؛نه که آدم بدی باشد ...نه ....نه که موجود عجیب و غریبی باشد...نه .. فقط آدم ها در همه چیز با هم فرق دارند....



*این ساده ترین قانوووووون زندگی ست که گاهی فهمش برای ما آدم ها غیر ممکن ترین کار دنیا میشود ....

#جهان هستی
#انسان باشیم
#ساده ترین قانون زندگی
#آدم ها باهم فرق دارند
...
نظرات