عکس #لقمه های پیتزایی من
زری
۰
۲۶۷

#لقمه های پیتزایی من

۲۵ آذر ۹۹
#🌻🌻🌻حتما حتما بخونید🌻🌻🌻

کشف یک اشتباه در قران کریم!
چند سال پیش عده ای از دانشمندان بی دین گردآمدند تا اشتباهی را در قرآن کریم جستجو نموده و بیابند، و نادرستی دین اسلام را اثبات نمایند.

آن ها به کند وکاو و مطالعه ی آیات قرآن کریم پرداختند. تا اینکه به سوره نمل رسیدند که در ان واژه ” یَحطِمَنَّکُم ” به کار برده شده بود.

سوره نمل آیه ۱۸ می فرماید:
حَتَّى إِذَا أَتَوْا عَلَى وَادِ النَّمْلِ قَالَتْ نَمْلَهٌ یَا أَیُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاکِنَکُمْ لَا یَحْطِمَنَّکُمْ سُلَیْمَانُ وَجُنُودُهُ وَهُمْ لَا یَشْعُرُونَ
تا چون به دره مورچه ها رسیدند، مورچه ای گفت: ای مورچه ها به لانه هایتان وارد شوید‌، مبادا سلیمان و لشگرش خردتان کنند و خود آگاه نباشند.

بی درنگ شاد و سرمست شدند که چیزی در آن یافتند که به ضرر این دین است. گفتند:واژه ی ” یَحطِمَنَّکُم ” (شما را درهم شکنند) از “تحطیم” شکستن، ویران کردن آمده است.
چگونه مورچه ویران شده و درهم می شکند، حال آنکه از ماده ی قابل درهم شکستن و خرد شدن ساخته نشده است! بنابراین این واژه در این آیه درست بکار برده نشده است!
آن ها شروع به منتشر ساختن نتیجه ی کنکاش خود نموده و آن را بزرگنمایی کردند.اما حتی پاسخ ساده ای را هم از زبان مسلمانان نشنیدند.
چند سال از اکتشاف آن ها گذشت…

👌👌اعجاز قران در بدن مورچه

دانشمندی استرالیایی تحقیقات طولانی و زیادی را روی این مخلوق ضعیف انجام داد. تا جایی که چیزهایی را دریافت که کسی توقعش را نداشت.

او پی برد که ساختار بدن مورچه ها دارای مقدار قابل توجهی از ماده ی شیشه است.یعنی حدود ۷۵% از غشای خارجی بدن مورچه ها را مواد شیشه تشکیل می دهد.

بنابراین واژه ی مذکور در جای درست خود به کار برده شده بود. به دنبال این اکتشاف، دانشمند استرالیایی مسلمان شدن خود را آشکار ساخت.

دیگر دانشمندان به تازگی کشف کردند که بدن مورچه با اسکلت استخوانی سختی پوشیده شده که بدن ضعیفش را از هرگونه آسیبی محافظت می کند. ولی این پوشش استخوانی در حین قراردادن آن زیر فشار به راحتی خردشده و مانند یک تکه شیشه می شکند.حقیقت خرد شدن و له شدن مورچه را که در حال حاضر کشف شده، قبل از ۱۴ قرن قرآن کریم آن را از زبان یک مورچه برای ما نقل کرد.

“سبحان الله العزیز الحکیم !”

آیا او خبر ندارد از آنچه آفریده، حال آنکه او مهربان و بسیار آگاه است !
🍃
🌸🍃 @takhooda ✨
من به خمیر زنجبیل و دارچین ونمک وزردچوبه اضافه کردم. روش هم سبزیجات و پیتزا ریختم. .......😊
...