عکس کوکی ترک?❤
♡fati_yosefi♡
۷۰۲
۳k

کوکی ترک?❤

۶ بهمن ۹۹
سلااام دوستای همیشگی خودم🙆‍♀️😉♥️
چطورین؟
اومدم با یه کوکی ترک خووشمزه و تو دل برو و آسون با دستور خانم نائبی عزیز❤😍
فوق العاده بود پیشنهاد میکنم درست کنید‌ بگین ک عکسای کوکی هاچطور شده😍☹؟
استوری هاااارو اگ خواستین ببینید،پستای قبلی رو هم بی زحمت لایک کنید😂❤
📝

}متن_دلبر✨ }

این‌روزها آدم‌ها چون قاصدکی رها شده در بادند که با هر وزش‌ آن به این سو و آن سو می‌روند؛ یک روز شیفته و دلداده‌ی تو اند و روزی دیگر سلامت را هم پاسخ نمی‌دهند. روزی دست رفاقتشان را به سویت دراز خواهند کرد و روزی دیگر خبری‌ از هیچکدامشان نیست.
این روزها رفتار آدم‌ها از هیچ الگو و قاعده‌ی مشخصی پیروی نمی‌کند؛ دائما در نوسانند؛ خوبند، بدند، زشتند، زیبایند، دوست‌اند، دشمن‌اند؛ و کار تو اینجا سخت می‌شود که باید خودت را با آدم همان روز و همان ثانیه وفق دهی و با اخلاق و نسبت جدیدی که با تو پیدا کرده‌اند کنار بیایی.
من از ‌آدم‌های این روزها می‌ترسم؛ من دلم می‌خواهد آدم‌ها اغلب روزها خوب باشند، اغلب روزها چشمه‌ی مهربانیشان بجوشد، اغلب روزها عشق بورزند.
من دلم می‌خواهد آخرین جمله‌ای که ازشان می‌شنوم دوستت دارم باشد، لطف باشد، مهر باشد. حتی اگر قرار است دیگر هیچوقت آن‌ها را نبینم، دوست دارم اخرین کلام و تصویری که از آن‌ها به خاطر می‌سپارم همانطور زیبا و دوست داشتنی بماند.
این روزها آدم‌ها نه تنها تو را سرگردان رفتار بی‌ثبات هر روزه‌ی خودشان می‌کنند بلکه خودشان هم از این بی‌ثباتی عاصی‌اند، عاصی‌اند از اینکه در لحظه‌ رنگ عوض کنند، از اینکه در چشم برهم زدنی جای عشق، در دلشان دانه‌ی خشم بکارند و کینه درو کنند.
این روزها قصه‌‌ی آدم‌ها، قصه‌ی همان قاصدکی‌ شده است که اگر خوب حواسش به خودش‌جمع نباشد، در دل طوفان نیست می‌شود و از آن‌ هیچ چیزی بر جای نخواهد ماند.

#مجتبی_پورفرخ

در پناه حق🤚❤😍
...
نظرات