عکس دلمه برگ مو
Nora.goli
۴۷
۳۰۲

دلمه برگ مو

۲۷ اردیبهشت ۰۰
#قرار_گروهی_با_خواهر_خوجلهاااام
#آشپزی_به_وقت_عشق♥️

#سلام_صآحب‌جآنــمღ💕


اَلا اے یوسف زهرا کجایے🌸🍃
امید و دلبر جانها کجایے🌸🍃

همہ روز و شب از هجرت غمینم🌸🍃
دگر کے مےشود جانا بیایے🌸🍃

چہ مےشد اے امید عالمینم🌸🍃
ز پشت پرده ے غیبت درآیے🌸🍃

اَلا خورشید پنهانم کجایے🌸🍃
کہ مُردم از این غمِ سردِ جدایے🌸🍃

هزار آدینہ من در انتظارم🌸🍃
کدامین جمعہ آخر تو میایے🌸🍃
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج💟
#اللهم_صلی_علی_محمد_وآل_محمد_وعجل_فرجهم💟
💚💔💚💔💚💔💚💔💚💔💚💔💚

زندگی هایمان پر از گره های کور شده است،پر از حیرانی،دلواپسی...
...و تو خود گفتی که گشایش روزهای سخت ما در دعا برای ظهور توست...

اینک این ما و این دست های رو به آسمانمان...
این ما و این زمزمه های بغض آلودمان...
این ما و این استیصال و اضطرارمان...

...ما برای پایان این فراق دعا می کنیم و تو،ای آبرومندترینِ خلق نزد خدا،به دعایمان آمین بگو...

...که ما روسیاهیم و گنه کار و تو حجت خدایی و دلیل استجابت...🤲💚یا صاحب الزمان (عجل الله فرجه)جانمان 💟 شما آمین بگوئید...♥️اللهم عجل لولیک الفرج♥️

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

سلام خواهر گلی ها این دلمه های دلبر که واقعا جاتون سبز خیلی عالی بودن به جای ته چین درست کردم که موادش کامل نبود به جاش این عشق جان ها درست کردم امیدوارم درست کنید و کنار عزیزانتون لذتشو ببرید
خدارو شکر همه دوسش داشتن مخصوصا نورا حس خاصی نسبت بهشون داشت اولین باره بود که دلمه میخورد 😍قربونش بشم برگهاشم با دقت خاص جدا میکرد فقط به باباش میدادشون 🥴نوبر بابا دوستیش هرچی باباش بخواد اول همه پامیشه میاره براش 🤗🥰از اون خود شیرین هاست به قول همسری با من برده 😅😅به نظر شما راست میگه 🥺؟
من فردا بعد ظهر در خدمتتونم♥️♥️♥️😘😘😘😘
عکس قهوه امو خیلی میدوستم دوست هر روز صبح منه حتی ماه رمضون تو سحرهاکنارم بوده😋 عکس آخری سوپ فوق العاده که با اضافه ابگوشت و قلمه حلیم مونده بود برا بچه ها درست کردم و امااااا اون دست خوشگل خوردنی ها هدیه به الهام جونم که دلش دست خوردنی میخواست😍😋🤗اومده بود رو چهار پایه مخصوص خودش رو اوپن استاد شده چهار پایه همه جا باهاشه چون باعث مستقل شدنش شده 🥰از ته دلم از خدا میخوام به همتون یه دونه نورا بده زوریه زوری پس چی 😉😇😅😘😘😘😘دوستون دارم امشب و فردا کار خیاطیم تموم میشه میام پیشتون ♥️♥️♥️....

راستی یه پیام قشنگ براتون میزارم سعی کنید بخونیدش 👇👇
💟💟💟💟💟💟💟💟💟
اطلاعات قرآنی
🌹🌹🌹🌹🌹
چرا اسلام به زنان اجازه نداده که مثل مردها، چند همسر داشته باشند آیا این تبعیض علیه زنان نیست؟
جواب علمی ان را حتما بخوانید.
برای تعدد زوجات در اسلام اسراری نهفته است، که در این تحقیق معین شد!
🌱
(فتبارک الله احسن‌الخالقين)
دانشمندی یهودی ومتخصص در علم ژنتیک و بارداری می گوید: زن مسلمان پاکیزه ترین زن روی کره زمین می‌باشد.
پروفیسور رابرت گیلهم رئیس دانشکده البرت انیشتن متعلق به یهودیان و متخصص در علم ژنتیک،ضمن اعلام رسمی مسلمان شدنش آن‌هم فقط با یک دلیل ؛ عنوان میکند :
شناختن و کشف یک حقیقت علمی و معجزه‌ي قرآنی ، در محدود کردن دوره طلاق به مدت سه ماه برای زنان علت تشرفش به اسلام می‌باشد.
اثبات او جهان مدرن و همه علوم پیشرفته را شگفت زده کرد.
طی یک نظریه علمی به اثبات رسیده بانام (أثر_آب_مرد).
👈شرح بیشتر:
آب مرد دارای 62 نوع پروتئین است و این پروتئین‌ها از هر فرد به فرد دیگر متغیرومتفاوت است همانطوری‌که اثر انگشت هر فرد متفاوت است و اثر انگشت هرکس فقط مختص به خودش می‌باشد.
و این بمانند یک تراشه الکترونیکیست که هر فرد تراشه خاص خودش را دارد وحمل میکند.
همچنان بدن زن نیز در درون خود یک رایانه به تمام معنا دارد و حمل می‌کند و این رایانه اطلاعات تراشه مردی‌که با او ارتباط برقرار می‌کند را در خود ثبت می‌کند!
این زن اگر در آن واحد، بلافاصله بعد از طلاق از همسر خودش، با مردی دیگر ازدواج کند و یا اینکه در یک برهه تراشه‌های متعددی به رایانه‌ای او متصل شوند، این مانند ویروسی بزرگ است که وارد این رایانه شده است و لذا این زن دچار اختلالات هورمونی و روانی و بیماری‌های گوناگون می‌شود.
پروفسور رابرت به صورت علمی ثابت کرد که اولین حیض (عادت_ماهانه) بعد از طلاق باعث ریزش 32% الی 35% و حیض دوم 67% الی72% و حیض سوم 99.9% از أثر آب و اطلاعات مرد می‌شود. و در واقع رحم زن بعد از سه حیض از هر اثری که در گذشته بوده پاک و طاهر می‌شود و آماده استقبال از تراشه و اطلاعات جدید می‌گردد، و این بدون هیچ‌گونه ضرری برای زن می‌باشد.
لذا می‌بینیم زنانی_که_زناکار_و_بدکاره هستند دچار بیماری‌های سخت و گوناگونی می‌شوند، که آنهم به دلیل اختلاط أثر آب‌های مختلف در آن واحد می‌باشد.
و اما اگر زن بیوه شود مثل شوهرش فوت شده باشد،دوره او برای از بین بردن اثر آب می‌بایست مدت زیاد و بلندتر باشد، آنهم به دلیل این است که غم و اندوه باعث تثبیت بیشتر اثر مرد می‌شود، و به این دلیل نیازمند دوره‌ای است که خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرماید (أربعه أشهر و عشرا) تا ریزش اثر به صورت کامل انجام شود.
بناءً این نظریه باعث شد تا این دانشمند بزرگ به تحقیق بیشتر و بیشتر روی آورد.
این دانشمند تصمیم گرفت یک آزمایش انجام دهد به همین خاطر او به منطقه‌ای در آمریکا سفر کرد که غالبا جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند و آزمایش نشان داد که آن‌ها فقط أثر اطلاعات مردان خود را حمل می‌کنند.
و این در حالی است که در منطقه‌ای دیگر از آمریکا که غالبا افراد آن را آمریکایی‌های به اصطلاح آزاد اندیش و پیرو آزادی جنسی تشکیل می‌دهند، این آزمایش نشان‌داد که آن‌ها أثرات متعددی با خود حمل می‌کنند، از دو الی سه اثر.
و این حقیقت به شدت تلخ بود آن‌وقت که خود این دانشمند بر روی همسر خود این آزمایش را انجام داد و کشف کرد که او سه اثر با خود حمل می‌کند ( یعنی رابطه با سه شخص به صورت همزمان).
و با همه‌ای این تفاسیر قانع شد که اسلام تنها دینی می‌باشد که عفت و پاکی،حضانت زن و ارتباطات سالم او را با جامعه تضمین می‌کند. واین‌که زن مسلمان پاکیزه‌ترین زن روی کره زمین می‌باشد.
عزیزان بزرگوار این تحقیق علمی بخش کوچکی از علوم بی‌انتهای قرآن کریم می‌باشد و هر روز که می‌گذرد پرده‌های جدیدی از علوم قرآن برداشته می‌شود.
به اشتراک بگذارید.
تا آن‌های که اسلام را مانع پیشرفت و مسلمانان را متحجر و عقب‌گرا می‌خوانند و یا اسلام را محدود کننده‌ي زن می‌دانند پی ببرند و بدانند که اسلام کامل است و زن مسلمان کاملترین.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹به افتخار خودمون بزنید دست قشنگه رو👏🏼👏🏼👏🏼🥰
...
نظرات