عکس چیز کیک توتفرنگی ولنتاین
sara banoo
۳۴
۶۹۹

چیز کیک توتفرنگی ولنتاین

۲۶ بهمن ۰۰
میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک 🥳🥳
سلام عزیزان
این کیکو برای همسر عزیزم درست کردم
پایه کیک توت فرنگی دو تخم مرغی بعد فراستینگ پنیر و خامه صبحانه و لایه ی اخر ژله ی توتفرنگی 🍓🍓
من ک عاشقش شدم امیدوارم شمام دوس داشته باشین
کیک توت فرنگی
دو عدد تخم مرغ رو با دور تند هم زن بزنید تا حجیم بشه بعد نصف پیمانه شکر رو اضافه کنید و دو دقیقه بزنید بعد یک سوم لیوان روغن مایه و نصف لیوان پوره ی توت فرنگی اضافه کنید و هم بزنید .
یک پیمانه ارد قنادی و یک قاشق چای خوری بکینگ پود و یک پنس وانیل و نوک قاشق چای خوری پودر کاکائو رو باهم ترکیب کنید و سه مرتبه الک کنید و کم کم اضافه کنید و با لیسک هم بزنید .کف قالب کمربندی کاغذ روغنی بندازید و مواد رو داخلش بریزید و داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه ۳۰ دقیقه بپزید و بعد از فر خارج کنید و اجازه بدید سرد بشه .
برای مواد میانی یک بسته پنیر خامه ای شیرین و یک قاشق غذا خوری پودر قند و ۱۰۰ گرم‌خامه صبحانه رو با هم زن برقی بزنید .یک قاشق پودر ژلاتین‌رو داخل یک چهارم لیوان اب سرد حل کنید و روی بخار کتری ب روش بنماری ذوب کنید و داخل مواد بریزید و خوب هم بزنید و مواد رو روی کیک بریزید و به مدت یک ساعت داخل یخچال بذارید .
برای لایه ی اخر یک بسته ژله ی توت فرنگی رو با یک لیوان ابجوش مخلوط کنید و ب روش بنماری ذوب کند و بعد نصف لیوان اب سرد اضافه کنید و قاشق قاشق روی لایه ی پنیری بریزید و چند ساعت داخل بخچال بذارید تا خودشو بگیره .
از قالب خارج کنید و نوش جان کنید
...
نظرات