عکس نان ماستی
پرنیا_Narges
۱۸۳
۷۹۷

نان ماستی

۲۷ مرداد ۰۱
#قرار_معنوی #شهید_بی_سر_سردار_اسکندری
⬅️فرزند سردار شهید حاج عبدالله اسکندری تعریف می کرد:بعد از شهادت پدر ، پیکر ایشان به ما بازگردانده نشد. اما صحبت هایی بود که با مبادله ی اسیر ، یا پرداخت هزینه ای بتوانیم پیکر پدر را بازپس بگیریم. اما ما به مادرمان گفتیم مادر جان به کسانی که می خواهند پیکر پدر را باز گردانند ، بگوئید ما راضی نیستیم که یک ریالی از بیت المال صرف این گروه خبیث شود. حتی یک اسیر هم نباید آزاد شود. پدر رفته بود تا آن ها را به درک واصل کند. ما برای آنچه در راه خدا داده ایم توقعی نداریم و حاضر نیستیم که به ازای پیکر پدرمان ریالی از بیت المال هزینه شود. زیرا هر اقدامی کمک به آن ها محسوب می شود.

مدتی بعد از شهادت پدر، زیارت نائب امام زمان عج روزی خانواده مان شد. در این دیدار ، مادر این روایت را برای آقا بازگو کردند ،آقا بسیار مسرور شدند و فرمودند : آفرین به این روحیه ی بچه ها، آفرین به این استقامت…و خیلی ما را مورد تحسین قرار دادند.

در توصیف مقام والای سردار بی سر شهیدحاج عبدالله اسکندری، آیت الله شیرازی سخنان زیبایی را مطرح کردند و فرمودند:آن بزرگ مرتبه سرداریست که سرش را به مثابه ی سرداران کربلا برای گرفتن جایزه از دشمنان اهل بیت ع از شهری به شهری بردند…

گوارا باد بر خانواده او این افتخار و گرامی باد بر سایر برادران دینی پیروی از آن بزرگوار که با خدای خود پیمان سربازی بسته بود و به عهد خود نیز تمام کمال عمل نمود.

یادش همواره در اندیشه ها جاویدان باد💔🖤

...
نظرات