عکس #مرغ_شکم_پر

#مرغ_شکم_پر

۳ آبان ۰۱

غصه خوردن هیچ توجیهی نداشت!
غم به آخر می‌رسید آخر وَ ما ؟!
ما فقط از جان خود می‌کاستیم...

#نرگس_صرافیان_طوفان


دوستان اینجا طرز تهیه ی مرغ شکم پر رو نوشتم ولی در قسمت عکس های مراحل با عکس و بصورت کامل و نکته به نکته توضیح دادم امیدوارم درست کنید و لذت ببرید .
مرغ شکم پر در قابلمه یکی از روش های تهیه مرغ شکم پر می باشد که در قابلمه پخت انجام می شود و بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید بدون داشتن فر این مرغ شکم پر خوشمزه را به روی گاز تهیه کنید و یا اگر در طبیعت هستید می توانید از این روش برای تهیه مرغ شکم پر استفاده کنید. مرغ شکم پر یک غذای مجلسی می باشد که بیشتر در مهمانی ها تهیه می شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارد اما در تهیه مرغ شکم پر مزه دار کردن مهم ترین قسمت تهیه آن می باشد که باید مزه سازی جوری باشد که بوی زهم مرغ را کامل بگیرد پس باید از شب قبل دست به کار شوید و مرغ را مزه دار کنید.
من برای این مرغ شکم پر از ترکیبات زیر استفاده کردم :
ترکیب پیاز خلالی خرد شده و تفت داده شده + ادویه و نمک و زعفران + نخود لپه ی پخته شده + کشمش + رب انار و گردو
من با اینکه فر دارم و میتونستم تو فر درست کنم ولی ترجیحم اینه که با قابلمه درست کنم چون تو قابلمه به نظرم مثل فر خشک نمیشه .حتما حتما داخل مرغ رو خیلی تمیز بشورید و با زعفران داخل مرغ و بیرونش رو حسابی کاور کنید اگر بتونید از شب قبل این کار رو بکنید که عالیه .بقیه مراحلش رو خودتون استادید اگر بازم سوالی بود در خدمتم ‌.
سوم آبان ۱۴۰۱
...
نظرات