عکس کیک پنیری عالییییییی
طلوع ماندگار
۳۷
۴۹۳

کیک پنیری عالییییییی

۹ مرداد ۰۲
#اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
#دستور. بسیار بسیار خوشمزه و خوش بافت هست ،رنگ و روش اصلا با آدم حرف میزنه ،خیلی خیلی خوشرنگ و رو
درست کنید و از طعم و بافت بینظیرش لذت ببرید
#دستور
آرد 1/5پیمانه .شکر سه چهارم پیمانه.شیر 1پیمانه ،روغن یک سوم پیمانه.تخم مرغ 3عدد.وانیل 1قاشق چایخوری.بکینگ پودر 1قاشق غذا خوری .3 تکه پنیر خامه ای(قوطی کبریت )

همه مواد به جز آرد و بیکینگ پودر رو داخل همزن یا مخلوط کن میریزیم و به مدت سه دقیقه مخلوط میکنیم.بعد آرد و بیکینگ پودر رو که سه بار الک کردیم به مواد طی سه مرحله اضافه میکنیم و در طبقه وسط به مدت تقریبا ۴۵ دقیقه و دمای حدود ۱۸۰
مواد برای شیر تغلیظ شده به عنوان سس مرطوب کننده روی کیک :شیرخشک قنادی ۴ قاشق غذاخوری ،
۳ قاشق غذاخوری شکر ،۲ قاشق غذاخوری آب یا شیر رو روی حرارت ملایم قرار میدهیم و هم می‌زنیم تا شکر حل شود ومواد کمی غلیظ شود و بعد خاموش میکنیم و ۱ قاشق چایخوری کره اضافه میکنیم و در یخچال قرار میدهیم تقریبا مثل ماست رقیق شده باید باشد .
# ۲ یا سه قاشق غذاخوری پودر نارگیل رو داخل تابه میریزیم و تفت میدهیم تا رنگ آن تغییر کند و نارنجی شود ،بعد شعله رو خاموش میکنیم.
بعد از اینکه کیک خنک شد ،از سس شیری روی کیک میریزیم و پودر نارگیل رو هم روی کیک میریزیم.ودر یخچال قرار میدهیم تا سس و طعم پودر نارگیل جذب کیک بشه و خوش‌طعم و خوش عطر بشه .

*من یه قاشق غذاخوری گلاب هم داخل سس اضافه کردم .
*اگه از فر گازی استفاده می کنید بعد از پخت کیک چند دقیقه هم گریل رو روشن کنید تا کاملا طلایی بشه

🌺🌺🌺🌺اگر از این دستور استفاده کردید لطفاً با ذکر نام باشه و لطفاً برای تعجیل در فرج آقا امام زمان عج صلواتی رو هدیه کنید 🌺🌺🌺
...