اطعام غدیر

۴۸۸ لایک
۱۰۶ نظر
سلااااام عیدتون مبارک😍😍😍😍
شکرخداکه شیعه ی علی هستم😍❤❤❤❤

اعلام رسمی ولایت و امامت دوازده امام(ع)
ای مردم، این مطلب را درباره او بدانید وبفهمید، و بدانید که خداوند او رابرای شما صاحب اختیار و امامی قرار داده که اطاعتش را واجب نموده است بر مهاجرین و انصار و بر تابعین آنان به نیکی، و بر روستایی و شهری، و بر عجمی و عربی، و بر آزاد و بنده، و بر بزرگ و کوچک، و بر سفید و سیاه. بر هر یکتا پرستی حکم او اجرا شونده و کلام او مورد عمل و امر او نافذ است. هر کس با او مخالفت کند ملعون است، و هر کس تابع او باشد و او را تصدیق نماید مورد رحمت الهی است. خداوند او را و هر کس را که از او بشنود و او را اطاعت کند آمرزیده است.
ای مردم، این آخرین باری است که در چنین اجتماعی بپا می ایستیم، پس بشنوید و اطاعت کنید و در مقابل امر خداوند پروردگارتان سر تسلیم فرود آورید، چرا که خداوند عز و جل صاحب اختیار شما و معبود شما است، و بعد از خداوند رسولش و پیامبرش که شما را مخاطب قرار داده، و بعد از من علی صاحب اختیار شما و امام شما به امر خداوند است، و بعد از او امامت در نسل من از فرزندان اوست تا روزی که خدا و رسولش را ملاقات خواهید کرد.
حلالی نیست مگر آنچه خدا و رسولش و آنان(امامان) حلال کرده باشند، و حرامی نیست مگر آنچه خداو و رسولش و آنان(امامان) بر شما حرام کرده باشند.  خداوند عز و جل حلال و حرام را به من شناسانده است، و آنچه پروردگارم از کتابش و حلال وحرامش به من آموخته به او سپرده ام.
   
ای مردم، علی را(بر دیگران) فضیلت دهید. هیچ علمی نیست مگر آنکه خداوند آنرا در من جمع کرده است و هر علمی را که آموخته ام در امام المتقین جمع نموده ام، و هیچ علمی نیست مگر آنکه آنرا به علی آموخته ام. اوست «امام مبین» که خداوند در سوره یس ذکر کرده است: «و کل شیی ء احصیناه فی إمام مبین»، «و هر چزی را در امام مبین جمع کردیم».
ای مردم، از او(علی) بسوی دیگری گمراه نشوید، و از او روی بر مگردانید و از ولایت او سر باز نزنید. اوست که به حق هدایت نموده و به آن عمل می کند، و باطل را ابطال نموده و از آن نهی می نماید، و در راه خدا سرزنش ملامت کننده ای او را مانع نمی شود.

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید غدیر خم مبارک باد .
#جشن_خانگی
#غدیر_سند_حقانیت_شیعه
#پویش_اطعام_غدیر
#پویش_کودکان_غدیری
#عید_غدیر_مبارک
#فقط_حیدر_امیر_المومنین_است

نظرات

عالیه گلم .
من مدتی نبودم ودوباره برگشتم به حمایت شماعزیزان نیاز دارم 😌
فالو =فالو❣️
رفقا یا علی بگید بلند شید فقط برای ظهور کار کنید
یه لیوان اب میدی دست مردم به نیت فرج باشه
رفقا امام‌زمان خیلی غریبه هااا
بفرست تو هر کانالی که داری... تو مأموری شاید یک نفر هم که شده کاراش به نیت ظهور کنه
امام عصر و زمان‌مون خیلی تنهاست خیلی...💔
به نیت ظهور پخش کن🌸
#"اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج"
#سلامتی‌ِامام‌زمان‌صلوات
عرشیان یکسره تکبیر زنان آمده‌اند
خیلِ خوبان بهشت خنده کنان آمده‌اند

بوی یاس است و صدایی که فقط می‌گوید
مادرِ آل محمد به جهان آمده‌اند

🌷سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و روز شما بانوی عزیز مبارک باد.🎉💫💞
مشاهده سایر نظرات