۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن فوق العاده
۵ نوشیدنی سبز برای کاهش وزن فوق العاده

روز خود را با گنجاندن این نوشیدنی های سرشار از فیبر و کم کالری آغاز کنید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آنها در کنترل وزن باشید.

کیوی، اسفناج و آب کاهو:

ترکیبی از این میوه و سبزیجات مقادیر زیادی فیبر و آنتی اکسیدان به بدن شما می رساند که همگی برای جلوگیری از اضافه وزن ضروری هستند. این نوشیدنی خواص دیورتیک و پاک کننده دارد و می تواند سموم را از بدن خارج کند. کافیست ترکیب و میکس یک عدد کیوی، ۵ برگ اسفناج، ۳ برگ کاهو و یک لیوان آب را هفته ای سه بار بنوشید تا شاهد اثرات شگفت انگیز آن در کاهش وزن باشید.

خیار، کرفس و آب سیب:

یک نوشیدنی کم کالری و بسیار خوشمزه همراه با ویتامین ها، املاح معدنی و آنتی اکسیدان ها است که جذب چربی توسط روده را کاهش می دهد و متابولیسم را تحریک می کند. فقط کافیست یک دوم خیار، ۳ ساقه کرفس، ۱ سیب سبز و یک دوم فنجان آب را با هم میکس کنید و با معده خالی با بعد از ظهر، دو تا سه بار در هفته بخورید.

آناناس، خیار، آب اسفناج:

سرشار از آنتی اکسیدان ها با خواص دیورتیک است و یک راه عالی برای از دست دادن سموم بدن محسوب می شود. مزایای این نوشیدنی عبارتند از مبارزه با التهاب، و افزایش متابولیسم بدن. ۲ تکه آناناس را به همراه یک دوم خیار، ۴ برگ اسفناج و ۱ فنجان آب مخلوط کنید و ۳۰ دقیقه قبل از مصرف صبحانه با معده خالی بنوشید.

هویج، کاهو و آب کلم بروکلی:

سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی و دفع کننده سموم بدن است. یک دوم هویج، به همراه ۳ برگ کاهو، یک تکه کلم بروکلی و ۲ ساقه کرفس را به همراه یک فنجان آب پرتقال مخلوط کنید و همراه با صبحانه یا اواسط بعد از ظهر بنوشید. مصرف این نوشیدنی را دو هفته ادامه دهید و بعد از یک وقفه یک هفته ای، دو باره آن را تکرار کنید.

لیمو، جعفری و آب اسفناج:

این نوشیدنی حاوی خواص دیورتیک، پاک کننده سموم بدن و ضد التهابی است و برای تمام رژیم های کاهش وزن می تواند مفید باشد. اضافه کردن لیمو به این نوشیدنی متابولیسم را بالا برده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. یک عدد لیمو را به همراه ۵ شاخه جعفری، ۶ برگ اسفناج، ۱ ساقه کرفس، یک دوم خیار، یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده و یک فنجان آب میکس کنید و این نوشیدنی را سه بار در هفته بنوشید.