با فنگ شویی در نوروز خانه خود را رویایی کنید
با فنگ شویی در نوروز خانه خود را رویایی کنید

برای استقبال از فصل بهار در کنار خانه تکانی و خرید لباس‌های تازه می‌توانید با بهره‌گیری از تکنیک‌های چیدمان وسایل منزل و صرف وقت و ابتکار زیبایی دوچندانی به خانه خود ببخشید.
همزمان با آخرین روزهای سال، در زمان خانه تکانی و یا خرید اجناس برای خانه دقت کنید، زیرا می‌توانید حتی با هزینه کم و مقرون به صرفه خانه را به بهترین شکل آماده پذیرایی از مهمان‌ها کنید.
شما می‌توانید برای دیزاین خانه خود از کارشناسان دکوراسینون کمک بگیرید، اما این کار به شدت هزینه‌بر است، به جای این کار می‌توانید با دقت در انتخاب و هماهنگی وسایل، خانه را بسیار زیبا کنید.

رنگ‌هایی مانند سفید، کرم و صورتی یا قهوه‌ای سیر، آبی و نارنجی دو طیف رنگی بسیار ممتاز و مورد علاقه طراحان دکوراسیون برای تزیین خانه‌ها است.
یکی دیگر از مواردی که باعث زیبا نشان داده شدن خانه می‌شود استفاده از مبلمان و به طور کلی پارچه و بافت به فضای داخلی خانه است.
در عوض استفاده از صندلی‌های چوبی و یا مبل و صندلی با روکش فلزی نشان دهنده حس جوانی و علاقه به مدل‌های نوآورانه ودوری جستن از مدل‌های سنتی است.
استفاده از مبل و صندلی‌های یک اندازه می‌تواند باعث سردرگمی مهمان‌ها و نوعی حس کسالت و بی روحی در خانه شما شود به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند افراد برای تزیین خانه خود از ترکیب انواع مبل و صندلی‌ها به اندازه‌های مختلف استفاده کنید، به طور مثال در دو طرف هر مبل بزرگ دو صندلی کوچک قرار دهید و فاصله بین مبلمان‌ها را از هم زیاد کنید، زیرا این کار باعث احساس آرامش در شما و مهمانان شما می‌شود.
آن‌ها را بر روی میز و یا میزهای کوچک عسلی کنار مبلمان بگذارید، برای تزئین داخل آن‌ها نیز می‌توانید از سنگ‌های رنگی کوچک، شمع و صابون‌های معطر و به شکل‌های زیبا و یا گل‌های خشک استفاده کنید وبه این ترتیب زیبایی فضای خانه خود را دو چندان کنید.

رایحه گل‌های معطر عطر خوشی در فضا پراکنده می‌کند و به زیبایی خانه می‌افزاید.
این روز‌ها در دنیا اغلب وسایل الکترونیکی هستند و دارای انواع سیم و شارژهای مختلف هستند، وجود حجم زیادی از سیم روی زمین می‌تواند به شدت بر زیبایی خانه اثر منفی بگذارد، سیم‌های اضافی را جمع کنید و یا توسط گیره آن‌ها را به دسته‌های مرتب کنید تا باعث به هم ریختگی خانه نشود.
اگر به وسایل کهنه و قدیمی احتیاج ندارید، آنها را دور بیندازید و یا اگر قابلیت استفاده مفید دارند آن‌ها را به خیریه برای استفاده افراد محروم ببخشید یا به سایر افرادی که به این وسایل نیاز دارند هدیه کنید.
با انجام این کار‌ها مورد استقبال و تحسین اقوام و آشنایان خود در دید و بازدیدهای نوروزی قرار می‌گیرید و به این ترتیب خانه‌ای زیبا بدست می‌آورید.