عکس کره خونگی

کره خونگی

۲ آذر ۹۷
#کره-خونگی
لطفا متن زیر👇را بخونید
سلام دوست جونیا. خوبین؟ خوشین؟ الهی شکر😙 دلم واستون تنگ شده بود یه عالمه❤. ولی هیشکی دلش واسه من تنگ نشده بود😭😭😭😔😔
اینم از کره های خونگی من.
با دستور کاربر عزیز #آرزو-عشق-آشپزی
https://sarashpazpapion.com/recipe/fc1f73deb08777c97d540563622fe5a2
فقط اینکه مزه سرشیر داشت نمیدونم باید همین مزه ای باشه یا نه.
این مدت که بین شما دوستان نبودم صبح تا شب تو آشپزخونه سرپا بودم. مدل به مدل ترشی گذاشتم. کلم شور، بادمجون شکم پر، آب ازگیل و... کلی سیر داشتم پودر سیر درست کردم با پودر لبو. لواشک هم درست کردم. از طرفی مهمونم همش داشتم. کلا خسته خسته شدم😥😥😧😧
خلاصه امروز تونستم دست به گوشی ببرم.😉😉

⭕ادامه کتاب کودک آرام من

فصل 1. قسمت سوم. اهمیت نقاشی کودک

🔷نقاشی آدم
👈اگر شکل آدمی که کودک کشیده در مجموع هماهنگ باشد،احتمال بسیاری وجود دارد که کودک سازگار باشد. اگر شکل آدم کوچک باشد و در گوشه ای از کاغذ کشیده شده باشد، یعنی کودک خود را کم ارزش و پایین تر از دیگران میبیند. اگر این حالت در چند نقاشی تکرار شود، یعنی کودک  خجالتی است. کودکانی که خود را بالاتر از بقیه می دانند ، آدمهایی با اندازه بزرگ می کشند.

🔷 نقاشی خانه
👈کودکان در نقاشی های خود ، بیشتر از هر چیز دیگری خانه را به تصویر می کشند، اگر خانه کشیده شده در و پنجره و گل و... داشته باشد، یعنی روحیه کودک کاملا سالم است.
اگر در نقاشی کودک پنج تا هشت ساله شما، خانه در نداشته باشد، یعنی او کودکی خجالتی است که وابستگی شدیدی به مادر دارد. کشیدن چنین نقاشی بعد از سن هشت سالگی،  نشانه شرم و حیای بیش از اندازه است. خانه به شکل زندان، نشانه فشارهای خانوادگی و ناسازگاری است.

🔷نقاشی خورشید
👈در بیشتر نقاشی های کودکان ، خورشید دیده میشود. خورشید نشانه امنیت، خوشحالی، گرما، قدرت و به قول روانشناسان  خورشید نشانه "پدر" است. اگر رابطه کودک با پدر خوب باشد، خورشید در حال درخشیدن است و اگر این رابطه مطلوب نباشد ، خورشید در پشت کوه پنهان شده یا اگر کودک از پدر بترسد،خورشید را به رنگ قرمز یا سیاه میکشد.

ادامه دارد...
...