عکس بادمجان پارمزان
bahar
۴۱
۹۸۲

بادمجان پارمزان

۲۹ خرداد ۹۸
.
#پارمجیانا_ملانزاله
.
یک غذای ایتالیایی فوق العاده خوشمزه که در واقع اسمش به زبان خودمون میشه بادمجون پارمزان😉
.
من واقعا عاشقشم بنظرم یکی از خاصترین غذاهای گیاهیه.
.
بنظرم یکی از ضعفهای پاپیون اینه بلافاصله عکس و دستورو نمیتونی ارسال کنی من چندبار تو هفته گذشته دستور گذاشتم و بی دلیل پاک شده شاید یواش یواش این صفحه بسته بشه و یا خیلی کم کارتر بشم اگر دوست دارید دستورهای روزانه من و دنبال کنید از دوراه ارتباطی که زیر پروفایلم گذاشتم با من در تماس باشید تا راهنماییتون کنم .
ممنون از همراهی
.
برای این غذای ساده اول از همه باید نیم کیلو گوجه فرنگی رو پوست بگیرید و بعد پوره کنید.
2حبه سیر له شده رو با دو قاشق روغن زیتون تفت بدین بعد 1دقیقه گوجه ها رو اضافه کنید و 5تا ساقه ریحون توش بندازین.کمی اورگانو نبود آویشن و پاپریکا و نمک و فلفل بزنید و اجازه بدین تا بپزه و نصف ابش کشیده بشه.
حالا 3تا دونه بادمجون دلمه متوسط بردارید اگر دوست دارید پوست بکنید ،در غیر اینصورت با پوست حلقه کنید و نمک بزنید و نیم ساعت اجازه بدین تلخیش گرفته بشه و بعد بشورید و خشک کنید و هر دو طرف بادمجونها رو کمی روغن اسپری کنید تو سینی فر بزارید برای نیم ساعت با درجه 180 بپزه و نرم بشه.
حالا از فر در بیارین و اجازه بدین سرد بشه.
تو این فاصله تو یک کاسه 1پ نون خشک پودر شده و نصف پ پنیر مارمزان مخلوط کنید درکاسه دیگه تخم مرغ همزده داشته باشید .بادمجون سرد و اول در تخم مرغ و بعد در کاسه نان پودرشده بزنید و با شعله بالا یکم سرخ کنید .
کف ظرف سس گوجه بریزید یک لایه بادمجان یک لایه پنیر موتزارلا بریزید و باز لایه بعدی همینطور لایه رویی باید سس پنیر پارمزان و موتزارلا باشه برای حدود 20 دقیقه یا وقتی پنیر برشته بشه تو فر بزارید و بعد از خارج کردن از فر 15 دقیقه استراحت بدین و بعد سرو کنید.
عااالی میشه😋
.
کپی با ذکر منبع لطفا حتما😊
.
#غذای_گیاهی_من#دوشنبه_های_گیاهی#بادمجان_پارمزان#غذای_ملل_بهار#ناهار#شام#عصرانه#غذای_جدید
...
نظرات