عکس ناهار
مریمانه
۲۴۰
۱.۱k

ناهار

۵ مرداد ۹۸
سلام به همه ی دوستان عزیزم😍😍😍
حالتون چطوووووره؟ چقدر دلم تنگ شده واسه تون.😍
از روزی که رسیدیم تا همین لحظه به صورت فشرده مشغول بدو بدو و مهمونی و بیرون رفتن و دید و بازدید بودیم.😁
توی هفته ای که گذشت با سه تا از بهترین دوستانمون که بر حسب اتفاق و شانس ما مشهد بودند دیدن کردیم و خیلی خوش به حالم بود.😁
در حال حاضر خونه مامانم هستم و اون میز ناهار هم مهمانی روز سه شنبه بود که مامانم زحمت کشیدند و دوستان ما رو دعوت کردند اینجا.دوستانم دو تا از خانواده های عزیزی که توی غنا با هم بودیم و زمانی که مامان بابام هم اونجا اومده بودند با هم آشنا شده بودند. خیلی دیدار خوب و دلچسبی بود. مخصوصا که این دو خانواده رو برای ادامه دوستی هامون در ایران انتخاب کردیم و ان شالله قراره دوستیهامون رو در اینجا ادامه بدیم😊😊
و اما از اوضاع احوال خونه خودم اگر جویا میشوید باید بگم که فعلا دست مستاجره و هنوز خالی نشده و الان خونه مامانم هستیم. کلی چمدون و وسیله رو ریختیم توی یکی از اتاقها تا ببینیم چی میشه...
برای مدرسه بچه ها هم متاسفانه خیلی جاها پر شده بود و به ناچار فعلا اسم پسرم رو غیرانتفاعی نوشتم. خدا کنه مدرسه خوبی باشه.
دخترم رو هم یه جا دولتی پیدا کردم که خیلی مدرسه خوبیه فقط خیلی سخت میگیرند و فعلا اسمش توی رزرویها هست. اگه جور نشه باید ببرمش همون غیر انتفاعی.
سنجش پسرم هم مونده که اونم امروز و فردا باید انجامش بدم و... دخترم هم باید بفرستم کلاس جبرانی ریاضی و اگه بشه کلاس زبان ثبت نامش کنم و... خلاصه سرتون رو درد نیارم کلی کارهای انجام نشده دارم که باید انجام بدم. تا جایی که بتونم کارهای قشنگتون رو میبینم اما کامنت گذاشتن و جواب دادن رو نمیدونم که میرسم یا نه. خلاصه اگر نشد کامنتی جواب بدم یا کاری رو نبینم عذر من رو بپذیرید. این روزها واقعا اوضاعم نا به سامان هست و فرصتم کمه.


خدای مهربانم همیشه توی تمام مراحل زندگیم حضور پر مهرت رو کنارم حس کردم و ته دلم آرومه که کارها خوب پیش میره. خدایا ممنونم که این قدر مهربانی و همیشه هوامون رو داری.
خدای خوبم این روزهایی که دارم میگذرونم سراسر نعمت و برکت هست، بودن کنار خانواده یه نعمت فوق العاده بزرگ هست که این روزها دارم حسابی طعم خوشایندش ر میچشم. خدایا؟ به خاطر سرسبزی و طراوتی که از بارندگی های امسال ایجاد شده از تو سپاسگزارم.
خدایا؟به خاطر سلامتی اعضای خانواده و عزیزانم از تو بی نهایت سپاسگزارم. الهی به اندازه ی مهربانیت شکر شکر شکر🙏🙏🙏
...
نظرات