عکس دسر کیک بازیافتی
❤Royal.fairy❤
۳۶
۱.۲k

دسر کیک بازیافتی

۲۸ آذر ۹۹
سلام کدبانوهای مهربان اگه کیکتون خوب پف نکرده ویا خشک شده و یا اینکه خورده کیک زیادی رو دستتون مونده شما به دستور کیک بازیافتی احتیاج دارین! بله کیک بازیافتی😉 که فوق العاده خوشمزه است حالا اگه دوست دارید بزنید رو لینک زیر که قبلا توضیحشو کامل دادم دستور تهیه پاناکوتا خامه ای وانیلی رو هم زیر همین پست براتون گذاشتم

https://sarashpazpapion.com/picture/61a1567326b3767499b2d4d4690b1c3f




پاناکوتا (panna cotta) یکی از خوراکی های خوشمزه و جذاب است که می‌تواند به عنوان یک دسر شیک و مجلسی استفاده شود. اصالت #دسر-پاناکوتا-ایتالیایی (Italian desserts) است و در دسته ی #پودینگ ها قرار می‌گیرد. در زبان ایتالیایی، پاناکوتا به معنی خامه‌ی پخته شده است. پاناکوتا از ترکیب شیر، شکر، خامه و ژلاتین تهیه می‌شود. پاناکوتا را با قهوه، وانیل و دیگر افزودنی ها، طعم دار می شود. پاناکوتا یکی از گزینه های مناسب برای داشت یک دسر خوشمزه در یک مهمانی است.

#مواد-لازم-برای-تهیه-پاناکوتا-وانیلی:

آب جوش یا شیر: 1 پیمانه

شکر: نصف پیمانه

خامه: 400 گرم

پودر ژلاتین: ۱قاشق غذاخوری اگه شل دوست دارین ۳قاشق چایخوری کافیه!

وانیل: نصف قاشق چای خوری

#دستور-تهیه-پاناکوتا-وانیلی:

در مرحله اول برای درست کردن یک دسر پاناکوتا وانیلی وخامه ای خوشمزه، پودر ژلاتین رو در یک لیوان آب جوش حل میکنیم به روش بن ماری!
بعد بگذارید خنک بشه وبه دمای اتاق برسه خامه را به همراه شکر در ظرف دیگه ای روی اجاق بگذارید تا شکر حل بشه نباید بجوشه! بعد وانیل را اضافه کرده هم زده از روی اجاق بردارید. واجازه بدین به دمای اتاق برسه حالا هردو مواد ها رو باهم مخلوط میکنیم ودر ظرف مورد نظرمون میریزیم.
سپس آن ها را در یخچال قرار بدین تا سفت شوند. حداقل چهار ساعت!تا خوب سفت بشه😃❤.
نوش جان!

لایه زیری کیک شکلاتی بازیافتی ولایه میانی پودر گردو لایه بالایی هم مخلوط انار وپاناکوتا 👋 تا درود بعدی!😘

#ایده-یلدایی
#دسر-کیک-بازیافته-شکلاتی
#دسرشیک-خوشمزه-مجلسی
#پاناکوتا
#دسر-ایتالیایی-ساده
...
نظرات