عکس #مربای_مخروط_کاج_سبز??
hajehsan??
hajehsan
۱۸
۴۲۵

#مربای_مخروط_کاج_سبز?? hajehsan??

۱۲ تیر ۰۱
#مربای_مخروط_کاج_سبز🌲😍
hajehsan🇦🇫
کاج یک گیاه منحصر به فرد است که در آن نه تنها جوانه ، شیره ، بلکه مخروط جوان نیز مفید است. آنها دارای ترکیب شیمیایی غنی ، بسیاری از خواص دارویی ارزشمند هستند. مدت هاست که مردم برای تهیه مربا از مخروط های کاج سازگار شده اند تا از مزایای آن بهره مند شوند. این یک داروی خوشمزه ، مقوی و م effectiveثر است که به مبارزه با سرماخوردگی ، کمبود ویتامین ، خستگی مزمن و افسردگی در زمستان کمک می کند.
برای مربا از مخروط های کوچک استفاده کنید
مواد لازم 🌲
مخروط کاج - 1 کیلوگرم ؛
شکر دانه ریز - 1 کیلوگرم ؛
آب - 2 لیتر ؛
بادیان ستاره ای - 1 عدد.
هل - 5 عدد.
میخک - 2-3 عدد.
مخروط های کاج رابه آب اضافه کنید و به مدت 2 ساعت بجوشانید ، کف را جمع کنید. شکر وادویه ها را اضافه کنید ، نیم ساعت بزارید بجوشه تا شربت قوام بیاید.حرارت را خاموش کنید ، صاف کنید و داخل شیشه ها بریزید.

گزینه دوم برای مربای سریع. مخروط های کاج را آماده کنید ، آنها را در چرخ گوشت چرخ کنید. می توانید این کار را حتی 2 بار انجام دهید تا مخروط ریز شوند. مجاز است روی مخلوط کن آسیاب شود. در نتیجه همه دستکاری ها ، باید توده ای به رنگ سبز قهوه ای بدست آید ، زیرا مخروط های کاج در هنگام آسیاب شدن کمی اکسید می شوند.
سپس موادحاصل را با نسبت 1: 1 با شکر مخلوط کنید. یک لیتر اب به مواد اضافه کنید به اندازه کافی وقت بگذارید تا دم بکشد. این مربا بسیار ترد وطعم خوشمزه ای دارد و رنگ قهوه ای روشن دارد
#ایده#دیزایین#عکاسی#هنر#آشپزی#غذا#مربا#کاج#مخروط#سبز#افغانستان #hajehsan 🇦🇫
https://www.instagram.com/p/CfXCRqFs1aa/?igshid=MDJmNzVkMjY=
...
نظرات