عکس زرشک پلو قرار_معنوی
مریم خانوم
۱۹۳
۱.۵k

زرشک پلو قرار_معنوی

۱۴ مرداد ۰۱
صلی الله علیک یا ابا عبدالله✋
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج💚🌱
#یادبود_شهید_مدافع_حرم_شهید_اصغر_الیاسی
#قرار_معنوی🌷🌷🌷
هجده بهمن سال ۷۳ در منطقه خرمدشت، یکی از مناطق محروم استان البرز پا به عرصه حیات گذاشت. او اولین فرزند خانواده‌ی پنج‌نفره خود بود. مادرش هرگز به خاطر نمی آورد که بدون وضو به او شیر داده باشد. 
پدرش تعزیه خوان دستگاه ابا عبدالله حسین(ع) بود و این فرصتی بود برای « اصغر» که از همان ابتدا با آئین دین مقدس اسلام و فرهنگ غنی دینی تربیت پیدا کند. دوران خردسالی و کودکی راه پدر را در پیش گرفت و تعزیه‌خوان اهل‌بیت(ع) شد. ایام محرم در دستگاه امام حسین(ع) و مجلس تعزیه سکینه خوانی می کرد. 
کلاس پنجم ابتدائی رتبه اول قرآن در ساوجبلاغ را کسب کرد و همان سال در حوزه ابوذر غفاری عضو بسیج شد. همین بهانه ای شد که بیشتر با مسجد انس پیدا کند. اذان‌گو و مکبر و مداح مسجد بود در نوجوانی همچون معلمی فداکار به بچه‌های حوزه و مسجد درس قرآن آموزش می‌داد و در کنار همه اوصاف اش بسیار شوخ‌طبع، و خنده بر لبانش همیشه جاری بود.
در رشته ورزشی کشتی همچون پهلوانان مبارزه می‌کرد، چندین مدال کسب کرد. تحصیلاتش دیپلم فنی و حرفه‌ای است. دوران سربازی را در سال ۹۲ در نظرآباد شروع کرد. اصغر شوق شهادت داشت و از خدا، برتر از هر نیکی یعنی در راه خدا کشته شدن را می‌خواست، وارد سپاه شد تا بتواند به سوریه اعزام شود از تا از حرم حضرت زینب (س) دفاع کند دو سال در سپاه، لشکر ۱۰ سیدالشهدا حضور پیدا کرد و در نهایت در چهار تیرماه سال ۱۳۹۷ به سوریه اعزام شد.
صحبت از شهید مدافع حرم اصغر الیاسی است که او را با نام مستعار علی اصغر می شناختند، نخستین شهید مدافع حرم استان البرز او را به جرأت نمونه تربیتی در جوار مسجد و هیئت می توان خواند. 
شهید مدافع حرم پاسدار«علی اصغرالیاسی» از تکاوران لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) بود که در سن ۲۴ سالگی در شب اول محرم الحرام در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام به دست تروریست‌های تکفیری در جنوب حلب به شهادت رسید.
غذای نذری برای خانواده
سلام دوستای نازنینم جمعتون بخیر عزاداریهاتون قبول💔در زیر بیرق ابا عبدالله با دعای امام زمان عجل الله حاجتروا وعاقبت بخیر باشید🙏
الهی بالحسین عجل لولیک الفرج♥💚💚💚
شادی روح همه شهدای اسلام صلوات
#اللهم_صلی_علی_محمدوآل_محمد_وعجل_فرجهم
#قرار_معنوی
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
روزیتون کربلا
...