عکس کیک یخچالی سورپرایز
@sominaz_cake
۳۵
۷۴۱

کیک یخچالی سورپرایز

۳۱ خرداد ۰۲
#روز_عشق
#گل_نرگسیها
#قرار_معنوی
#شهید_حسن_عشوری
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_والعافیه_والنصر_بحق_مولاتنا_زینب_س

🌷شهید حسن عشوری🌷 از سربازان گمنام امام زمان(عج) اهل شهرستان رودسر استان گیلان در درگیری مسلحانه با گروهک تروریستی انصار الشیطان در چابهار استان سیستان و بلوچستان خرداد ۹۶ مصادف با ۱۹ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.
 

خصوصیات اخلاقی و رفتاری:

از شاخصه های اصلی شهید حسن عشوری اهمیت به نماز اول وقت و شرکت در نماز جماعت، و دست گیری از نیازمندان بود.
مادر شهید بسیجی کربلایی حسن عشوری در بیان اینکه شهید بزرگوار همیشه در مسیر دین و عاشق ولایت بود، اظهار کرد: حسن آقا از کودکی با من و پدرش به مسجد، جلسات قرآنی و هیئت‌های مذهبی می‌آمد و با معنویت الهی و مکتب ائمه اطهار (ع) رشد کرد و از سن کم نمازخواندن و روزه گرفتنش را آغاز و باتربیت اسلامی آشنا شد.
حسن آقا دل‌بستگی شدید به شهدا داشت به‌طوری‌که” این شهید از کودکی دوست داشت عکسی، وصیت‌نامه‌ای یا خاطره‌ای از شهدا را بشنود در مورد همه شهدا جستجو می‌کرد و علاقه داشت شهدا را بشناسد تا اینکه اواخر جوری شده بود که با خواندن وصایای شهدا گریه می‌کرد و می‌گفت چشیدن شهادت فرق دارد و تأکید می‌کرد که «مامان تو باید مثل مادر وهب باشی» می‌گفتم پسر این چه حرفیه که می‌زنی من کجا مادر وهب کجا، من صبرم کم است.

بخشی از وصیتنامه شهید :

« برادران و خواهران دینی من شما را سفارش اکید به رعایت موازین اسلام و انقلاب می‌کنم
همواره از ولایت ‌فقیه این عمود خیمه انقلاب و شخص امام خامنه‌ای {دامت برکاته} تبعیت محض کنید که سعادت دنیا و آخرت شما در گروی حمایت از ولایت ‌فقیه است مبادا مظلومیت شیعه تکرار شود مبادا دشمن عرصه را بر ولی‌ فقیه زمان شما، تنگ کند و از حمایت شما از ولایت‌ فقیه، تردید ایجاد کند.
در مسائل سیاسی داخلی و بین‌المللی به جایگاه ولایت ‌فقیه و رهبری عزیز، توجه فرمایید و نسبت به آن بی‌ تفاوت نباشید
بدانید که عامل بقای نظام و کشور در این سال ‌ها پس از امام راحل و ایثار شهدای عزیز فقط و فقط شخص امام خامنه‌ای {دامت برکاته} می‌باشد.
همیشه افراد کوته ‌فکر داخلی لیبرال‌ ها، افراد به اصطلاح روشنفکر که از اسلام ناب محمدی {ص} کینه به دل دارند سعی در تضعیف جایگاه ولایت‌ فقیه دارند. به ‌هیچ‌ وجه به آن‌ ها مجال عرض ‌اندام ندهید و با تبعیت از امام خامنه‌ای نقشه‌ های آنان را نقش بر آب کنید.
 


دوستان گلم فرا رسیدن ماه پر از خیر و برکت ذالحجه و سالروز ازدواج الهی و آسمانی آقا امیرالمونین علیه السلام و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها رو تبریک میگم
امیدوارم همگی حاجت روا باشین
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر بحق مولاتنا زینب سلام الله علیها

لطفا برای سلامتی آقا صاحب الزمان عج و تعجیل در فرج صلوات قرائت بفرمائید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
...
نظرات