عکس مینی کیک ساده
یا علی (ع)
۷۷
۴۷۰

مینی کیک ساده

۲ هفته پیش
#یادت_باشد..♡
قراری #عاشقانه و به‌ #یادماندنی
#قرار_معنوی
#شهیدانه
چهارم اردیبهشت ماه سالروز تولد شهید حمید سیاهکالی مرادی ست شهیدی از دیار خلبان شهید عباس بابایی ، قزوین
او که از خواندن کتابی شناختمش:
کتاب یادت باشد نوشته‌ی محمدرسول ملاحسنی روایتی است #عاشقانه از زندگی یک شهید مدافع حرم که پاییز سال 89 به کربلا رفت، پاییز سال 91 عقد کرد، پاییز سال 92 ازدواج کرد و نهایتاً در پاییز سال 94 در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید! شهید حمید سیاهکالی مرادی🌷

امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مورد سبک زندگی شهدای مدافع حرم ، و با اشاره به شهید سیاهکالی مرادی فرموده اند:

«یک کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان -زن و شوهر- متولّدین دهه‌ی ۷۰، می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر میکنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد در تاریخ که یک دختر و پسر جوانی برای اینکه در جشن عروسی‌شان ناخواسته خلاف شرع و گناهی انجام نگیرد، به‌ خدای متعال متوسّل میشوند، سه روز روزه میگیرند. پسر عازم دفاع از حریم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) میشود؛ گریه‌ی ناخواسته‌ی این دختر، دل او را میلرزاند؛ به این دختر -به خانمش- میگوید که گریه‌ی تو دل من را لرزاند، امّا ایمان من را نمیلرزانَد! و آن خانم میگوید که من مانع رفتن تو نمیشوم، من نمیخواهم از آن زنهایی باشم که در روز قیامت پیش فاطمه‌ی زهرا سرافکنده باشم! ببینید، اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سالها است، مال همین روزهای در پیش روی ما است؛ امروز این است. در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند، یک چنین حقیقت‌های درخشانی در آنها حضور دارد و وجود دارد؛ اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید.»

#یادت_باشد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کتاب یادت باشد کتابی است که می‌شود ساعت‌ها با آن خندید و روزها با آن اشک ریخت.
کتاب را که ورق می‌زنی انگار  همه شهدا به تصویر کشیده می‌‌شوند و تازه می‌فهمی آنهایی که فدایی زینب (س) شدند، چقدر شبیه هم هستند،
فرقی نمی‌کند اسمشان چه باشد! محمد بلباسی، محسن حججی، مصطفی صدرزاده، مهدی نوروزی یا حمید سیاهکالی و... اینان همگی «یادشان بود» تا ما «یادمان باشد» راه، از آسمان می‌گذرد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ📚ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگر دنبال کتابی برای #آرامش_روح، برای پیدا کردن راه یا حتی برای #هدیه_دادن به بهترین عزیزانتان هستید، این کتاب را حتما بخرید و بخوانید و هدیه بدهید.

از آن دست کتاب‌هایی که دوست نداری تمام شود، از آن دست کتاب‌هایی که وقتی به آخر می‌رسی، نمی‌دانی اول راهی یا آخر راه!
#قرار_معنوی
#یادت_باشد
#اللهم_ارْزقنا_شهادت
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#یا_علی (ع)
...
نظرات