عکس njf.fateme.n
fateme
۳۷
۴۹۱

njf.fateme.n

۲۰ مهر ۹۷
❣❣❣❣❣
❣❣❣
❣❣

ژله تزریقی🕊🕊
سلام دوستای گلم
امیدوارم حال همگی خوب و زندگی به کامتون شیرین باشه
اومدم با کلی تاخیر ولی با یه ژله تزریقی خوشمزه
برای تهیه ژله تزریقی حتما باید از ظروف شفاف استفاده بشه که به نظر من بهتره از یک بار مصرف شفاف استفاده کنید تا راحت تر از قالب جدا بشه ودر نبودش از پیرکس
حتما ظرفتون رو با آب سرد بشویید و 5 تا 10 دقیقه داخل فریزر قرار بدیدو بعد خارجش کنید.هر بسته ژله آلوئه ورا رو طبق دستورش آماده کنید و 4-5 ساعت بذارید داخل یخچال اگه زمان کمتر باشه ژله موقع تزریق پاره میشه و اگه بیشتر باشه تزریق به خوبی انجام نمیشه.

برای تهیه خامه رنگی چند ظرف کوچک انتخاب کنید و داخلش خامه بریزید و به هرکدوم چند قطره رنگ خوراکی اضافه کنید تا رنگ دلخواهتون رو داشته باشید. لازم به توضیحه که خامه زیاد استفاده نمیشه پس زیاد درست نکنید.
حالا ژله رو از یخچال درمیاریم و باتوجه به طرح (طرح مورد نظر رو با چاقو روسطح ژله میکشیم) شروع می کنیم به تزریق .... به این صورت که سر سوزنی سرنگ رو میاریم بیرون و خامه می کشیم بعد تمیزش می کنیم و سر سوزن رو میذاریم و وارد ژله می کنیم تا ارتفاع دلخواه و به آرومی فشارش میدیم تا خامه ها تزریق بشه و همزمان از ژله خارجش می کنیم. 
به همین ترتیب طرح مورد نظرمون رو تزریق میکنیم و خامه های اضافه رو از سطح ژله پاک میکنیم بعدر یه ژله که رنگ مورد نظرمون هست رو سطح ژله میریزیم
ودر آخر یه ژله سفید رنگ برای اتمام کار تا طرح خودش رو خوب نشون بده و تمام🤗
#ژله_تزریقی#ژله تزریقی#دسر#ژله رنگی#خوشمزه#دسر_ژله ای#ژله سه بعدی#ژله تلفیقی#ژله_تلفیقی

❣❣
❣❣❣
❣❣❣❣❣
...
نظرات