عکس لازانیای اسفناج
bahar
۳۲
۸۰۲

لازانیای اسفناج

۲۴ مهر ۹۷
خائنانه‌ترین خیانت‌ها آنهایی هستند که وقتی یک جلیقه‌ نجات در کمدت آویزان است، به خودت دروغ می‌گویی که احتمالاً اندازه‌ی کسی که دارد غرق می‌شود نیست. اینجوری است که نزول می‌کنیم و همین‌طور که به قعر می‌رویم، تقصیر همه‌ی مشکلات دنیا را می‌اندازیم گردن استعمار و کاپیتالیسم و شرکت‌های چند ملیتی و سفید پوست احمق و امریکا، ولی لازم نیست برای تقصیر اسم خاص درست کرد.
نفع شخصی: ریشه‌ی سقوط ما همین است.

#جز_از_کل
#استیو_تولتز
.
.
#لازانیای_اسفناج
همونطور که بارها گفتم الویت من در انتخاب غذا با غذاهای گیاهیه .اینبار برای انتخاب غذای گیاهی لازانیا رو با طعم اسفناج درنظر گرفتم .با تمام سادگی مواد اولیه پر از طعم و دلچسبه.
من روش خودمو میگم ولی اگر دوست داشتید اونو با گوشت هم امتحان کنید توضیح میدم.
برای این لازانیا اول یک پیاز بزرگو سرخ کنید تا طلایی بشه و 2حبه سیر له شده اضافه کنید.همین که بوی سیر بلند شد برگهای سبز اسفناج (بدون ساقه)خرد کنید و اضافه کنید و کمی تفت بدین تا ابش کشیده بشه حالا 150گ قارچ خرد شده اضافه کنید و اجازه بدین اب قارچ هم کشیده بشه .حالا 50گ پنیر خامه یا لبنه اضافه کنید و اجازه بدین در اثر گرما نرم بشه. بعد 1/4یک عدد جوزهندی و کمی نمک و فلفل اضافه کنید و کنار بزارید.
برای سس سفید یا بشامل 60گ کره و 60گ ارد رو تفت بدین و 2لیوان شیر اضافه کنید کمی نمک و فلفل بزنید و اجازه بدین غلیظ بشه (سفتر از فرنی)میتونید پنیر پیتزا یا گودا یا چدار هم اخر کار اضافه کنید ولی من برای اینکه چربیشو کم کنم فقط روش پنیر میریزیم.
حالا کف ظرفتون یک لایه سس بریزید و لازانیا بچینید کمی سس گوجه یا سس تند بریزید وبعد سس سفید لایه سبزیجات الان کمی سس سفید ودرصورت تمایل پنیر پیتزا بریزید و بعد لایه بعدی لایه اخر باید ورقه لازانیا و سس سفید و پنیر باشه.
🚫 اگر دوست دارید گوشت اصافه کنید گوشت چرخ کرده تفت داده یا گوشت ابپز شده ریش شده هم خوب میشه .درصورت تمایل برای استفاده کردن از مرغ سینه مرغ رو نگینی کنید با کمی نمک وفلفل و پودر پیاز مزه دار کنید وبا کمی روغن تفت بدین و به مواد اسفناجی اضافه کنید .چون یک مرحله هم تو فر میپزه بنابراین نگران مرغهای تفت داده نباشید خوب می پزن.
کپی با ذکر منبع لطفا حتما.😊 #دوشنبه_های_گیاهی #غذای_گیاهی_من #لازانیای_اسفناجی_بهارپز#غذاهای_اسفناجی #انواع_پاستای_بهار
...
نظرات