عکس پاستا با سس ماکارونی
مادرانه
۳۰
۲۷۵

پاستا با سس ماکارونی

۱۰ مرداد ۹۸
سلام دوستان مهربون پاپیونیم
امیدوارم در پناه الطاف خداوند متعال، شاد و سلامت باشید

کم کم ماه ذیقعده با حال و هوای قشنگ امام رضاییش رو به پایانه و آخرین روزش سالروز شهادت امام جواد علیه السلام تنها فرزند امام رضای مهربونمون هست. این روز رو به شما دوستان محترمم تسلیت عرض میکنم.
بسیار نقل شده که اگه گرفتاری مالی و مشکل دنیوی دارید (توی این دوره زمونه مگه کسی هم هست که مشکل مالی نداشته باشه😞) به امام جواد علیه السلام متوسل شوید، مثلا با هدیه کردن صلوات یا سوره یس به روح مطهر ایشون یا خوندن نماز امام جواد (ع).
انشالله که حاجت روا باشید و برای بنده حقیر هم دعا کنید 🌹🌹🌹

راستی چالش #عشق_من_همسرم رو فراموش نکنید منتظر عکسهای قشنگ شما کدبانوهای هنرمند هستم. از دوستان مهربونی هم که با گذاشتن استوری از این چالش حمایت کردند بسیار سپاسگزارم 🙌😘

🍝 و اما در مورد عکس غذایی که گذاشتم باید خدمتتون عرض کنم که من معمولا ماکارونی یا پاستا رو بعد از آبکش کردن با سُس ترکیب و بلافاصله سرو میکنم یعنی اینکه اصلا اونو دم نمیکنم چرا که دم کردن ماکارونی به شدت نمایه گلایسمی این ماده غذایی رو افزایش میده. در بلند مدت مصرف مواد غذایی با نمایه گلایسمی بالا موجب چاقی، دیابت، افزایش فشار خون و بیماریهای قلبی میشه بعلاوه اینکه هضم ماکارونی دم کرده سنگین هست به همین خاطره که معمولا قدیمی تر ها خیلی علاقه ای به خوردن ماکارونی ندارند.

اگه دوست داشتین خودتون در مورد "نمایه گلایسمی" گوگل کنید اما به هر حال این نکته رو در نظر داشته باشید که "مادر" اولین پزشک هر شخصی در زندگیش هست، مراقب فرزندانمون باشیم و اونها رو با عادات غذایی صحیح بزرگ کنیم.

براتون آرزوی سلامتی و شادابی دارم 💞

ممنون که هستید 🙌🙌🙌
ممنون که مهربونید 😘😘😘

حال دلتون همیشه خوبِ خوبِ خوب 🌼🌼🌼
...
نظرات