عکس کوکی شکلاتی با مغز نارگیل من با کاپیچینو?
شقایق ولایتی
۱۰۱
۱.۳k

کوکی شکلاتی با مغز نارگیل من با کاپیچینو?

۵ فروردین ۹۹
#کپشن #لطفا ورق بزنید عکس از مغز کوکی هم هست ورق بزنین نگاه کنین😍❤#دستور پختش همین امروز نمایش داده شد در لیست دستور پختم هستش 😍😉 #این کوکی خیلی خیلی خوشمزس😋 ۳ بار درستش کردم هر ۳ بار مورد تعریف خانواده قرار گرفتم 🤗❤
💎 پادشاهی دو غلام خرید یکی زیبا ودیگری زشت. برای امتحان غلامان، ابتدا غلام زیبا را به گرمابه می فرستد و با غلام دیگر صحبت میکند. و به او می گوید این غلام زیبا رو از تو بدی ها میگوید تو را نامرد و دروغگو می نامد، نظر تو چیست؟ غلام زشت میگوید رفیق من آدم راستگو و درستکار است تا بحال از او چیزی ندیده و نشنیده ام و از خوبی های او تعریف میکند که خودبین نیست، مهربان است و... شاه میگوید بس کن آنقدر با زیرکی او را ستایش نکن. غلام بر حرفهای خودش پافشاری کرد.
غلام زیبا رو از گرمابه بازگشت وشاه با او مشغول صحبت شد وگفت :ای کاش آن صفات ومعایب که رفیقت گفت در تو وجود نداشت. حال غلام متغیر شد وپرسید او چه می گوید؟شاه گفت ترا آدمی دو رو و ریاکار میداند.
غلام خشمگین شد و دشنام وناسزا به غلام زشت گفت، تا آنجا که شاه تحمل نکرد و دست بر دهان او گذاشت و گفت بس است.من با این امتحان هردو شما را شناختم درست است که تو زیبا رو هستی ولی روح تو پلید و متعفن است از این به بعد او سرپرست تو خواهد بود .
اینگونه است ذات و ظاهر انسان ها👌
...
نظرات