عکس حلوا زعفرانی دارچینی
رویا۱۳۴۸
۵۴
۱k

حلوا زعفرانی دارچینی

۲۲ اسفند ۹۹
📿 *نماز در روز جمعه ماه رجب:*

🌾بزرگواران مستحضرید که امروز آخرین جمعه از ماه شریف و پُر برکت رجب می باشد کسانی که در سه جمعه قبلی توفیق خواندن نماز مخصوص روز جمعه ماه رجب را نداشته اند حتما این فرصت را غنیمت بشمارند و ان شاء الله امروز این نماز را اقامه کنند، الان نزدیک سال نو هست و روز جمعه خداوند همه اموات و گذشتگان را رحمت بفرماید.
در ذهن خود مرور کنید فقط درسال گذشته چند نفر از اقوام، دوستان، آشنايان، همسایگان، همکاران و... به رحمت خدا رفته اند، شاید این آخرین ماه رجب ما باشد پس قدر این روزهای طلایی را بدانیم تا ان شاء الله ذخیره آخرتمان گردد.


از رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)روایت شده است: کسی که چهار رکعت نماز بخواند مابین ظهر و عصر جمعه، در هر رکعت سوره حمد یک مرتبه و آیه الکرسی هفت مرتبه و سوره سوره توحید پنج مرتبه و بعد از نماز ده مرتبه بگوید:

استغفر الله الذی لا اله الا هو و اساله التوبه

✅ ثواب:
بنویسد خدای تعالی برای او هر روز تا بمیرد هزار حسنه و عطا می فرماید خدا به او به اندازه هر آیه که قرائت کرده شهری در بهشت از یاقوت سرخ و به هر حرفی قصری در بهشت از در سفید، و تزویج می فرماید خدای تعالی به او حورالعین، و راضی می شود از او به رضایی که سختی و غضبی بعد از او نباشد و نوشته می شود از عبادت کنندگان و ختم عمرش به سعادت و مغفرت است.

📚 اقبال صفحه ٢٣٨
شادی روح امواتم صلوات

#حلوا#زعفرانی#دارچینی#خانم فاطمه جهان پیما#دسر ایرانی
...
نظرات