عکس افـطارے قــرار مـعنـوے
زهره
۱۰۹
۱.۱k

افـطارے قــرار مـعنـوے

۶ اردیبهشت ۰۰
#شهیدسیداحمدپلارک
شهید سید احمد پلارک در زمان جنگ در یکی از پایگاه های شلمچه ، به عنوان یک سرباز معمولی همیشه مشغول نظافت توالت های آن پایگاه بود ، به طوری که بوی بدی بدن او را فرا می گرفت . تا اینکه در سال ۶۶در یک حمله هوایی هنگامی که او به مانند سایر روزها در حال نظافت بود ، موشکی به آنجا برخورد کرده و او شهید و در زیر آوار مدفون می شود .
پس از این اتفاق هنگامی که امدادگران در حال جمع آوری زخمی ها و شهیدان بودند ، متوجه بوی شدید گلاب از زیر آوار می شوند ، پس آوار را کنار زده و با پیکر پاک این شهید که غرق در بوی گلاب بود ، مواجه می شوند .
پیکر پاک شهید پلارک در بهشت زهرای تهران ( قطعه ۲۶ ، ردیف ۳۲ ، شماره ۲۲ ) به خاک سپرده شده است ، اما نکته قابل توجه درباره این شهید که آن را از سایر شهدا متمایز می کند ، بوی گلابی ست که از مزار مطهرش به مشام می رسد . همچنین سنگ قبر این شهید همواره نمناک بوده ، به طوری که اگر سنگ قبر وی خشک کنیم ، از سمت دیگر خیس شده و از گلاب سرشار خواهد بود . به همین دلیل او را " شهید عطری قطعه ۲۶ " لقب داده اند . می گویند شهید پلارک مثل یکی از سربازان پیامبر (ص) در صدر اسلام ، " غسیل الملائکه " بوده است . " غسیل الملائکه " به کسی می گویند که ملائکه غسلش داده باشند و به همین علت مزار او همیشه خوشبو و عطر آگین است .
در دست نوشته ای خطاب به امام زمان (عج) نوشته بود ؛ 《 آقا جان ! به جبهه رفتن ما به انتقام سیلی آن نامردان بر روی مادر شیعیان و برای انتقام آن بازوی ورم کرده است . ما برای انتقام آن سینه سوراخ شده می رویم . سخت است شنیدن این مصیبت ها 》.
خوش به سعادت شهید با اخلاص و پاک سید احمد پلارک 😭 خوش به سعادتتون که آقا جان صاحب الزمان(عج) قبولتون کردند😭خوش به سعادت شما شهید والا مقام بزرگوار که خانم حضرت زهرای اطهر ازتون راضی بودند😭 برای ما زمینی ها هم دعا کنید😢 که ان شاءالله در راه آقا جان مهدی صاحب الزمان (عج) و در راه خانم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها عاقبت بخیر باشیم .🌹🌸🌹🌸اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم🌹🌸🌹🌸
...