عکس مینی پیتزا
❤Royal.fairy❤
۲۷
۱.۱k

مینی پیتزا

۲۶ خرداد ۰۰
#مینی_پیتزا_رویال🍕

سلام عزیزای دلم. شبتون بخیر و شادی😍 آموزش این مینی‌پیتزاهای کوچولو و خوشمزه تقدیم نگاهتون⚘⚘ من که عاشق این کوچولوهای دوست داشتنی ام چون سایزش خیلی خوبه و برای پذیرایی هم عالی و شکیله.درست کنید و از خوردنش لذت ببرید😋

مواد لازم:

👈خمیر:

شیر گرم: ۱ فنجان( یا آب)
روغن: نصف لیوان
شکر: ۱ قاشق چایخوری
مخمر فوری: ۱ قاشق غذاخوری
آرد: ۴ لیوان
نمک: ۱ قاشق چایخوری

👈#آسانترین_سس_پیتزا

سس گوجه فرنگی: حدود نصف لیوان
روغن زیتون یا مایع: ۴ قاشق غذاخوری
آویشن
نمک و فلفل سیاه

👈برای روی پیتزا:

کوکتل ژاپنی یا انگشتی
کالباس
فلفل دلمه ای
پنیر پیتزا رنده شده
(می تونید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید)

👈طرز تهیه:

♦️ابتدا شیر (یا آب )، شکر و مخمر را داخل ظرف خمیر بریزید و آنها را مخلوط کنید و روشو بپوشونید. ده دقیقه فرصت بدید تا مخمر فعال بشه.

♦️روغن و نمک را اضافه کنید و سپس آرد رو به صورت کنترل شده تا جایی که خمیر به دست نچسبه اضافه میکنیم.( البته زیاده روی نکنید که خمیرتون خشک میشه! ) تا جایی که یک خمیر نرم به نرمی نرمه گوش 😉بدست بیارین. ظرف خمیر را با یک سلفون و یا پارچه بپوشونید و بمدت حداقل ۳۰ دقیقه تا یکساعت به آن استراحت بدین.

♦️خمیر تون رو روی میز کار گذاشته و به دو قسمت تقسیم کنید. سپس، با کمک وردنه یا دست شروع به پهن کردن خمیر کنید. (نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم).
حالا با کمک یک لیوان آب یا کاتر دایره‌ای سطح خمیر را به خمیرهای کوچکتر برش بزنید. ( میتونید مربعی برش بزنید یا مثلثی )خمیر باقیمانده را جمع کرده و روی آن را بپوشانیدو دوباره استفاده کنید.

♦️خمیرهای پیتزا هامون رو داخل سینی ای که روی آن کاغذ روغنی گذاشتیم منتقل میکنیم. با کمک وردنه خمیر باقی مانده را باز کرده و مجدد برش بزنید. من برای اطمینان از پخت خمیرها اونهارو ده تا پونزده دقیقه داخل فرنیم پز میکنم.

♦️حالا مواد سُس را در قابلمه بریزید و به مدت چند دقیقه بپزید.و بعد از خنک شدن، سس رو روی خمیرها بمالید.

♦️پنیر رنده شده، سوسیس، کالباس، فلفلها و ... را چیده و اجازه بدین تا حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۲۲۰درجه بپزن.

نوش جونتون😋❤

مرسی بابت لایک و کامنت های پرانرژی تون❤😍

▒▇▆▅▄▃▂🍕🌟🍕▂▃▄▅▆▇▒

#royal_fairy #royal_fairy_food
#پیتزا_royal_fairy #آشپزی_ایرانی #آشپزی_خونگی #آشپزی_خاص #آشپزی_ملل #آشپزی_با_عشق #اشپزی_مدرن #آشپزی_باهم #اشپزی_سنتی #باسلیقه_ها #دسر_اردبیل #فینگر_فود

▒▇▆▅▄▃▂🍕🌟🍕▂▃▄▅▆▇▒
...
نظرات