عکس هفت سین ۱۴۰۱
♡fati_yosefi♡
۳۲۳
۱.۳k

هفت سین ۱۴۰۱

۲ فروردین ۰۱
سلاممممم ب شوما عزیزای دل من😍😍😍😍
۱۴۰۱ و پراز انرژی و حال خوب
شروووع کنید از همین اولش بترکونید نزارید چیزی حالتون و بد کنه غصه نخورید با تمام وجود شاد باشید و لبخند بزنید اتفاق های قشنگ زندگی وببنید ب انرژی منفی ها کاری نداشته باشید🥺🌱

یک روز می‌پذیری پستی‌ها و بلندی‌ها و سختی‌های روزگار را، و با ناملایمتی‌ها کنار می‌آیی. یک روز به عقب نگاهی می‌کنی و می‌بینی غصه خوردن‌ها و شماتت کردن‌ها و اندوه به جانْ خریدن‌ها بی‌فایده بوده. یک روز به خودت می‌آیی و می‌بینی چقدر از خودت دور مانده‌ای و چقدر حواست به زیبایی‌ها و اتفاقات و آدم‌های خوب نبوده، چقدر تمرکزت را روی نداشته‌ها و نبایدها و نبودها گذاشته‌ای و غافل مانده‌ای از داشته‌ها و بایدها و بودها. آنقدر اشتباهات خودت و آدم‌ها را سرزنش کرده‌ای که فراموشت شده خوبی‌ها را هم ببینی و تحسین کنی و لذت ببخشی و لذت ببری.
بالآخره رها خواهی‌ شد از حواشیِ ناهموار زیستن و در متن بیقرار زندگی همچون پرندگان وحشی و آزاد پرواز خواهی‌ کرد و از کنار تمام ناملایمتی‌ها و از دل تمام بحران‌ها به سادگی عبور خواهی‌ کرد، بی‌ آن‌که به‌ هم بریزی و متلاطم شوی.
و لبریز اشتیاق خواهی‌ بود از این‌که کسانی را دوست داری و کسانی دوستت دارند و کفایت خواهی‌ کرد به جزئیات معمولی و دلخوشی‌های در دسترس.
و نخواهی رنجید، و غمگین نخواهی‌ شد، و دوست خواهی‌ داشت و عشق خواهی‌ ورزید و ستایش‌ خواهی‌کرد و بی‌تفاوت خواهی‌ بود و خواهی‌زیست، عمیقا خواهی‌زیست.
...
نظرات