عکس خاگینه تبریزی (آجیلی)
Zina
۴۲
۵۸۵

خاگینه تبریزی (آجیلی)

۱ اردیبهشت ۰۱
#قرارمعنوی
#شهید_مدافع_حرم_هادی_کجباف
#افطار روز ۱۸ ماه مبارک رمضان
شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه داوطلبانه به میدان نبرد رفت و با حضور در کنار مدافعان حرم حضرت زینب (س) ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

 سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده ای از رزمندگان دلاور "تیپ سرافراز فاطمیون ، دفاع وطنی و ارتش سوریه" بال در بال ملائک گشوده و با کاروان عاشورائیان پیوست

ایشان در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام مقبور در سمت معاون فرماندهی گردان مالک اشتر (شوشتر) لشگر 7 ولی عصر(عج) به دفاع از حریم اسلام و ایران برخاسته و از جانبازان سرافراز آن دوران پر افتخار و عزت نیز محسوب می شدند

وی که شجاعتش در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری مانند ۸سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه "سرار شهید حاج روزبه هلیسایی" از رزمندگان دلاور خوزستان ،"سردار شهید حسین بادپا" از رزمندگان قدیمی استان کرمان ، "شهید حجه الاسلام مهدی مالامیر از روحانیون لشکر فاطمیون"در منطقه "بصری الحریر" واقع در حاشیه شمال شرقی استان "درعا" در جنوب سوریه به شهادت رسیدند.
______________________________________
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹

#لیلهٌ_القَدر_خَیرٌ_مِن_الف_شَهر

🔸شب پذیرش توبه‌ها به احترام علی (علیه السلام)🔸

خداوند، هم در روز ضربت علی و هم در روز شهادتش، به احترام علی (علیه السلام)، توبۀ خیلی‌ها را قبول می‌کند. دیشب توبه‌های بسیاری پذیرفته شد و فردا شب هم همین طور خواهد بود. این قانون خداست.این دو شب مقدمۀ شب سوم هستند. شب قدر سوم از دستتان نرود. لَیلَهُ القَدرِ خَیرٌ مِن اَلفِ شَهرٍ (سورۀ قدر آیه 3).

❓چرا خدا شب قدر را از هزار ماه برتر کرده است؟؟
انسانی را فرض کنید که صد سال سن داشته باشد و در این سن تازه از خواب غفلت بیدار شده است و می‌گوید، صد سال از عمرم به هدر رفت، چطور گذشته را تدارک کنم؟!

خداوند شب قدر را برای همین گذاشته است. تو بیا تدارک کن، ما ثواب هزار ماه را یعنی هشتاد و چهار سال را به تو می‌دهیم. یک شب قدر را به یاد خدا سپری کن، در قبال آن، هشتاد و چهار سال به یاد من هستی. چرا خداوند این کار را می‌کند؟ این از خوش مرامی و بزرگی اوست. می‌داند که نمی‌توانیم جبران کنیم، یک شب را گذاشته است که این یک شب را قدر بدانیم.

«هیچ مولایی نسبت به بندگانش این طور رفتار نمی‌کند.» امامان ما راست گفته‌اند:« فَلَمْ آر مَوْلاً کَریماً اَصْبَرَ عَلی عَبْدٍ لَئیمٍ مِنْک»: خدایا هیچ مولای کریمی چون تو ندیده‌ام که صبور باشد و بندۀ پستی چون من را تحمل کند.


#اللَّهمَّ_عجِّل_لولیِّک_الفرج
--------------------------------------------------
#خاگینه #تبریزی #(آجیلی)
با دستور کاربر عزیز #چشم-عسلی


...