عکس کراکر شویدی آسان
یا علی (ع)
۵۷
۴۲۰

کراکر شویدی آسان

۱۷ اردیبهشت ۰۱
#قرار_معنوی
#شهید_مرتضی_مطهری
سلام دوستای مهربونم کدبانوهای پاپیون 🌹
ممنونم از دوست عزیزم با این دستور جالب که تنقلات سالم خونگی میشه درست کرد سریع آماده میشه و به صرفه ست فقط باید هم اندازه باشن که نسوزن 👏🏻
بریم سراغ قرار معنوی که شخصیت شهید مطهری اونقدر بزرگه که نمیشه تو یه هفته جا بدم و میدونم اون طور که باید از پسش بر نیومدم برا کپشن هم یه نامه از شهید گذاشتم بخونین...
اجرتون با شهدا🌷🌷🌷🌷

نامه خواندنی استاد شهید مطهری به دخترشان

فرزند عزیزم می گویند: مرد خردمند هنر پیشه را / عمر دوبایست در این روزگار تا به یکی تجربه آموختن/ با دگری تجربه بردن به کار نور چشم عزیزم، دختر گرامیم... خانم مطهری سلام و سعادت تورا از خداوند متعال همواره مسئلت داشته و دارم.

فرزند عزیزم می گویند:مرد خردمند هنر پیشه را / عمر دوبایست در این روزگار

تا به یکی تجربه آموختن/ با دگری تجربه بردن به کار

ولی بعضی افراد آن چنان زیرک و باهوش اند که گویی دو بار به دنیا آمده اند و این بار دوم است و بعضی افراد چنان اند که با چند بار به دنیا آمدن هم تجربه نمی آموزند و من امیدوارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که تو و سایر فرزندانم از گروه اول باشید.

دختر عزیزم خداوند متعال می فرماید لئن شکرتم لازیدنّکم و لئن کفرتم انّ عذابی لشدید یعنی اگر نعمتی که به شما دادم قدر دانستید و حق شناسی کردید بر نعمات خودم بر شما می افزایم و اگر دچار طغیان و سرکشی و کفران شدید، نقمت جانشین نعمت می کنم. امید و آرزوی من این است که همه فرزندانم قدردان نعمتها و تفضلات الهی باشند تا روز به روز خداوند بر تفضلات خود و نعمات خود بیفزاید.

مرتضی مطهّری پنجم مهر ماه 1356
#قرار_معنوی
#شهید_مرتضی_مطهری
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#یا_علی(ع)
...
نظرات