عکس کیک سیب و نارگیل
الهام
۸۶
۷۳۶

کیک سیب و نارگیل

۱۷ آذر ۰۱
۱۴۰۱.۰۹.۱۶
به وقتِ تولدم😊
هیچ جا خانه ی پدری نمیشود جایی که بوی بچگی هایت را میدهد.
مگر میشود چنین جایی بود و شاد نبود؟ مگر میشود عطر متفاوتِ غذای مادرت را استشمام کنی و خوشحال نباشی؟ اصلا مگر میشود کنار مادرت بنشینی، چند استکان چایِ “اجباری اش” را بنوشی و احساس خوشبختی نکنی؟ بهترین گوشه ی دنیا خانه ایست که کودکی هایت میان گُل های باغچه اش نفس میکشد.
خانه ی پدری آنجاست که همیشه و بی قید و شرط دوستت دارند.
خانه پدری آنجاست که هر چقدر که نروی یا دیر بروی بدون سوال و گله منتطرت میمانند. در خانه ی پدری، تو همیشه جوان و زیبا و منحصر بفردی. خانه ی پدری امن ترین و راحت ترین جای دنیاست.
خانه ی پدری همون جاییِ که کلیدش رو هیچکس نمیتونه ازت بگیره همون جایی که چه ساعت ۳ صبح بیای چه ساعت ۳ عصر از آمدنت خوشحال میشوند. درش ۲۴ساعت شبانه روز برای تو باز است همون جایی که وقتی میگویند دلتنگند، یعنی واقعا دلتنگ اند همون جایی که سر یخچالش میروی و هرچی میخواهی میخوری همون جایی که حتی اگر هوس کمیاب ترین خوراکی ها را هم کنی برایت می آورند همون جایی که همه دعوایت میکنند و غر میزنند تا غذایت را تا آخر بخوری همون جایی که گل و گیاه هایش به طرز عجیبی رشد میکنند آنجا قندهایش شیرین تر است نمک هایش شور تر است پرتقال هایش مزه ی پرتقال میدهند غذاهایش خوشمزه تر است آنجا کوفته ها و کتلت ها وا نمیروند حتی عدس پلو با آن قیافه ی مسخره اش مزه ی بهشت میدهد آنجا بالش ها نرم ترند و پتوها گرم ترند آنجا خواب به عمق جان آدم میچسبد آنجا پر از امنیت و آرامش است❤ آنجا بابا و مامان دارد❤
کیک ساده تولدم با دستور خوب کاربر عزیز "مبین❤ماتیار"
لینک دستور:
https://sarashpazpapion.com/recipe/9284ff827b71b4bfcde9033efe8f17dd
خوش بافت و خوشمزه🌹ممنون برای دستور😊
۴ عدد تخم‌مرغ(جمعا ۲۷۹ گرم) - ۱۸۰ گرم شکر- ۱۰۰ گرم روغن مایع
این بار کمی آب سیب های رنده شده را گرفتم و سیبها را با یک قاشق چایخوری دارچین و یک قاشق غذاخوری از شکر وزن شده مخلوط کردم.
این بار سیب ها بهتر از دفعه قبل بین مواد کیک قرار گرفته بودند😊😍
...
نظرات