عکس حلوای نشاسته
محیا حمیدزاده
۱۶۹
۱.۱k

حلوای نشاسته

۲۸ اردیبهشت ۰۲
دیگر جز برای مواردی که اندوه و نگرانی‌ام به جا و سازنده باشد، اندوهگین نخواهم‌بود و اجازه نخواهم‌داد که مناسبات و اقتضائات دنیا تمام محوطه‌ی ذهن مرا اشغال کند و فضا و مجالی برای آرام یافتن و به شادی و فراغت زیستن باقی نگذارد. دنیا هرچقدر هم سخت بگیرد، من به خودم سخت نخواهم‌گرفت! خواهم جنگید اما همان کسی خواهم‌بود که از جنگ و پیکار بازگشته و حتی یک خراش هم برنداشته!
بعد از این، کنج عافیتی خواهم‌گزید و در آسایشی ترجیحی و خودخواسته، به زیستن ادامه خواهم‌داد و تا جایی که زورم برسد، نگران چیزی نخواهم‌بود.

#نرگس_صرافیان_طوفان


برای طرز تهیه ی این حلوا به لینکی که این زیر گذاشتم مراجعه کنید طرز تهیه رو به صورت مرحله به مرحله گذاشتم فقط دستور رو سه برابر کردم چون سفارشی بود برای تعداد بالا .
https://sarashpazpapion.com/picture/141fa4f065815e28653bce2e4cc068b6
_

پنجشنبه
به رسم کهن،یادمیکنیم از آنها که وقت و مکانشان از ما جداست
به یاد آن عشق های باربسته
فاتحه ای ره توشه میکنیم.
ما هم درگذشتگان فردا هستیم…
امروز که هستیم با صلوات و فاتحه و خیرات
یادی کنیم از گذشتگان
تا فردا نیز دیگران یادی کنند از ما🙏
_
حلوا از جمله دسر های قدیمی و بسیار خوشمزه ایرانی می باشد که معمولا در مراسم های عزا تهیه می شوند، اما این حلوا همانند شله زرد و فرنی از جمله دسر های ساده و به نامی هستند که ما ایرانی ها علاقه زیادی به سرو آن ها داریم.
طرز تهیه حلوا مانند اکثر غذاها چندین نوع مختلف دارد که از این انواع می توان به حلوای شیر و حلوای هویج نیز که طرفداران زیادی دارد اشاره کنیم ، در کل طرز تهیه حلوای ساده دستوری آسان و روان می باشد که به همین دلیل برای اکثر بانوان پخت آن خوشایند می باشد.

پنج شنبه بیست و هشت اردیبهشت ۱۴۰۲
...
نظرات