عکس دسر طالبی
رها بانو
۴۸
۶۵۴

دسر طالبی

۱۶ خرداد ۰۲
🔰 چیکار کنیم بچه‌ها کارهای شخصی‌شون رو انجام بدن؟!
🔻اگر کسی کار جمعی انجام دهد، کار فردی را انجام خواهد داد. اما ما در خانه، بیشتر کار فردی را از بچه‌ها می‌خواهیم. مثلا بین ظرف شستن و درس خواندن، قطعا ظرف شستن مهم است. کسی که ظرف بشوید، درسش را هم خواهد خواند. بین ناخن گرفتن و غذا پختن، قطعا غذا پختن مهم‌تر است. بین نان خریدن و جمع کردن کمد شخصی، نان خریدن واجب‌تر است.

♨️ما در شب امتحان ریاضی ثلث سوم، در عروسی برادرمان مشغول شستن میوه بودیم و اصلا جزء آمار نبودیم که امتحان ریاضی داریم. الان بچه امتحان ریاضی دارد از یک ماه قبل همه چیز تعطیل می‌شود. این هست که تربیت‌ها دچار مشکل شده است.

❗️بچه‌ای که فرچه بر می‌دارد و دستشویی می‌شود، دیگر در مسواک زدن مشکلی ندارد. مشکل ما این است که دستشویی را ما می‌شوییم و بچه‌هایمان حتی برای خودشان، مسواک هم نمی‌زنند. نسل قدیم هم نان خرید، هم درسش را خواند، اما نسل امروز نه نان خرید، نه درس خواند.

"دکتر سعید عزیزی"
🌹🌹🌹🌹

یک بسته ژله طالبی رو با یک لیوان آبجوش بنماری میکنم، توی یه کاسه دیگه یه فنجون بستنی طالبی رو در یک لیوان شیر سرد حل میکنم،بعد که پودر ژله حل شد کاملا،آروم آروم مخلوط شیر و بستنی رو بهش اضافه میکنم،با قاشق قشنگ هم میزنم بعد توی قالب میریزم و چند ساعت تو یخچال میمونه
اینو با هر طعم بستنی و ژله ای میشه تغییرش داد و طعم های خوبی میسازه،و خیلی هم آسونه🤗
💚💚💚💚
عکسی که شب بگیرم واقعا بد میشه🥴
...
نظرات