عکس قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)
#این خوشمزه های پنیری رو هم تو فر و هم تو ماهیتابه میتونید درست کنید😘❤
✔برای درست کردنش از قارچ های نسبتا درشت استفاده کنید.....برای مواد میانشم میتونید از هر چی دلتون خواست استفاده کنید.من این رسپیو با این مواد ترجیح میدم😊😘❤
مواد لازم

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)

۵
مواد اصلی
قارچ
۱۰ عدد
تخم مرغ
۱ عدد
گوشت
۲۰۰ گرم
فلفل دلمه ای
۱ عدد
پیاز
۱ عدد
پنیر پیتزا ورقه ای
۱۰ ورق
نمک و فلفل و زرد چوبه
به مقدار لازم
روغن
به مقدار لازم
طرز تهیه

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)

درجه سختی
زمان تهیه ۱۰
دقیقه
زمان پخت ۲۰
دقیقه
۱
ابتدا ته هر قارچ را بردارید و قارچ را به خوبی بشویید. دقت کنید که میتوانید از ته قارچ به صورت نگینی شده در مواد مخصوص پر کردن اضافه کنید.
۲
در ماهیتابه ای مقداری روغن ریخته و پیاز را تا زمانی که مقداری طلایی شودتفت دهید و به آن زرد چوبه و نمک بزنید.بعدگوشت را اضافه کرده و تازمانی که گوشت از خانه دربیاید تفت دهید،فلفل دلمه نگینی شده را اضافه کنید و هم بزنید. این بسته به سلیقه شماست اما اگر خواستید میتوانید ته قارچ خورد شده را که باید از قبل تفت داده باشید در این مرحله به مواد اضافه کنید.
۳
به مواد ادویه دلخواهتون رو بزنید که در این جا نمک و فلفل و زرد چوبه میزنیم و مقداری تفت میدهیم و میگذاریم تا خنک شوند.
۴
وقتی خنک شد به مواد یک عدد تخم مرغ بزنید و هم بزنید تا شبیه خمیر کوکو شوند.
۵
قارچ ها را با مواد پر کنید و بعد از آن روی هر قارچ مقداری پنیر ورقه ای یا پنیر پیتزا بریزید و بعد از آن قارچ ها را توی سینی فر چرب شده یا ماهیتابه بگذارید.
۶
اگه از فر استفاده میکنید باید سینی را درون فر ۲۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه یا تا زمانی که پنیر آب شود قرار دهید.
۷
اگه از ماهیتابه استفاده میکنید درون آن مقداری روغن ریخته،قارچ ها را چیده و درب ماهیتابه را بگذارید و به مدت ۲۰ دقیقه روی شعله ملایم بپزید. نوش جان😊😘😍❤
نظرات طرز تهیه

قارچ شکم پر پنیری (با تخم مرغ)