مواد لازم

پاستا با سس گوشت و قارچ

۵
مواد اصلی
گوشت‌ گوساله خردشده
۱ کیلوگرم
پاستا شکل دار
۱ بسته
قارچ
۳۰۰ گرم
پیاز خردشده
۲ عدد
خامه صبحانه
۱/۲ پیمانه
جعفری خردشده
۲ قاشق سوپ خوری
آب
۱.۵ پیمانه
پودر آویشن
۱/۲ قاشق چای خوری
ادویه گوشت
۱/۲ قاشق چای خوری
نمک و فلفل و روغن
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

پاستا با سس گوشت و قارچ

پاستا خوراک ایتالیایی شام نهار
طرز تهیه

پاستا با سس گوشت و قارچ

درجه سختی
زمان تهیه ۲۰
دقیقه
زمان پخت ۱۰۰
دقیقه
۱
در یک قابلمه یا یک تابه گود مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس پیازها را داخل آن تفت دهید. بعد از اینکه نرم و طلایی شدند، تکه‌های گوشت را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید. مقداری فلفل و کمی ادویه گوشت هم اضافه کنید.
۲
بعد از ۴-۳ دقیقه کمی آب داخل قابلمه بریزید تا روی تکه‌های گوشت را بپوشاند. حرارت را زیاد کنید تا جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا گوشت‌ها بپزند.
۳
در این میان قارچ‌ها را آماده کنید. آن‌ها را بعد از شست‌وشو به ‌صورت ورقه‌ای خرد کنید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس تکه‌های قارچ را داخل آن سرخ کنید. بعد از ۴-۳ دقیقه اجاق‌گاز را خاموش کنید.
۴
حالا نوبت آماده کردن پاستا است. در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با کمی روغن و نمک داخل آن بریزید. بعد از اینکه پاستا کاملاً نرم شد آن را در سبدی بریزید.
۵
حدود ۵ دقیقه قبل از اینکه گوشت‌ها بپزند، خامه را همراه با تکه‌های قارچ، پودر آویشن و کمی نمک به گوشت اضافه کنید و به‌آرامی مواد را با هم مخلوط کنید. درِ قابلمه را بگذارید و ۵ دقیقه صبر کنید تا مواد به خورد هم بروند.
۶
موقع سرو، پاستا را داخل ظرف موردنظرتان بریزید. مخلوط گوشت و قارچ را هم روی آن بریزید. ظرف را با جعفری خردشده تزیین و سرو کنید.
عکس و تصاویر ارسالی از پاستا با سس گوشت و قارچ
نظرات دستور پخت

پاستا با سس گوشت و قارچ