مواد لازم

پاستا فتوچینی با کباب پنیری

۴
مواد اصلی
فتوچینی
۴۵۰ گرم
گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم
پنیر خامه ای
۲۰۰ گرم
تخم مرغ
۱ عدد
پودر سوخاری
۱/۴ پیمانه
پودر دارچین
۱ قاشق چای خوری
پیاز رنده شده
۱ عدد
شیر
۱ قاشق سوپ خوری
گوجه فرنگی رنده شده
۱ پیمانه
رب گوجه ‌فرنگی
۲ قاشق سوپ خوری
سیر له شده
۲ عدد
نمک و فلفل و روغن
به مقدار لازم
جعفری خردشده برای تزیین
به مقدار لازم
پنیر پارمیجانو (پارمیزان یا پارمسان) برای تزیین
به مقدار لازم
کلمات کلیدی

پاستا فتوچینی با کباب پنیری

طرز تهیه

پاستا فتوچینی با کباب پنیری

درجه سختی
زمان تهیه ۲۰
دقیقه
زمان پخت ۸۰
دقیقه
۱
در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس فتوچینی را همراه با مقداری نمک و روغن داخل آن بریزید. صبر کنید تا کاملا نرم شود، سپس آن را داخل سبدی بریزید.
۲
گوشت چرخ‌کرده را همراه با نیمی از پنیر، پودر سوخاری، تخم‌مرغ، شیر، دارچین، پیاز رنده شده و مقداری نمک و فلفل داخل ظرفی با هم مخلوط کنید و خوب ورز دهید تا مایه كباب ها آماده شود. مایه را به‌صورت دایره هایی به‌اندازه نارنگی درآورید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس کباب ‌ها را به مدت ۵-۴ دقیقه داخل آن تفت دهید
۳
در یک تابه‌ دیگر مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود، سپس سیرها را داخل آن تفت دهید. بعدازاینکه طلایی شدند، رب گوجه‌فرنگی را بریزید و حدود ۱ دقیقه تفت دهید، سپس گوجه‌های رنده شده را اضافه کنید. صبر کنید تا مخلوط جوش بیاید، سپس بقیه پنیر را همراه با مقدار لازم نمک و فلفل اضافه کنید. صبر کنید تا مخلوط خوب داغ شود، سپس کباب ها را داخل آن بریزید. درِ تابه را بگذارید و صبر کنید تا کباب‌ها کاملا بپزند.
۴
موقع سرو، فتوچینی را در ظرف‌های موردنظرتان بریزید، سپس کباب‌ها را همراه با سس روی آن بریزید. ظرف‌ها را با مقداری جعفری خردشده و پنیر تزئین و سرو کنید.
عکس و تصاویر ارسالی از پاستا فتوچینی با کباب پنیری
نظرات دستور پخت

پاستا فتوچینی با کباب پنیری