مرسانا خانومی
مرسانا خانومی

دستور پختی یافت نشد

مربای به

مربای به

۲۲ دی ۰۲
با دستور بی نقص فرشته صادقیان ❤
از این میوه پاییزی غافل نشید که خواص زیادی داره
کمک به سلامت و زیبایی مو از دیگر خواص به است. میوه به برای خون سازی بسیار مفید است و تقویت خون‌سازی و تنظیم گردش خون موجب تقویت فولیکول‌های مو شده و به رشد بهتر مو و زیبایی مو‌ها کمک می‌‌کند.


...
آخرین یلدای قرن
سلام به دوستان عزیز و هنرمندم،امیدوارم همیشه دلتون خوش باشه.میز یلدای سنتی خانواده سه نفره مون.اولین حکاکی هندوانه من با آموزشهای خوب خانم خدمتی و مینی کیک دوست خوبمون ویدا.کی با تزیین سس شکلاتی ،پودر نارگیل به عنوان برف و دانه های برفی فوندانتی
...
کیک تولد اسفنجی

کیک تولد اسفنجی

۲۹ مهر ۹۹
#قرار گروهی با مصی
این کیک رو برای تولد پسر خواهرشوهرم درست کردم تجربه اولین کیک خامه کشی با تزیینات فوندانت.اقرار میکنم کار با فوندانت خیلی لذت بخش و برای من که هیچ وسیله ایی نداشتم و همه تاپرها رو با دست درست کردم خیلی سخت و وقت گیر بود.(ایده از نت)
...
حلوا سه آرد مجلسی
آرامش یعنی …
میان صدها مشکل …
خیالت نباشد
لبخند بزنی چون می‌ دانی
خدایی داری که هوایت را دارد …
که با بودنش هم چیز حل می‌شود ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
حلوا سه آرد که برای اولین بار درست کردم با دستور پاپیون فقط یک قاشق نشاسته ذرت برای فرم دهی بهتر حلوا و یک قاشق شیرخشک قنادی برای طعم دهی متفاوت استفاده کردم .این خوشمزه ها نذری من برای شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) که به دلیل کرونا در حد کم پختم. ببخشید خیلی مهارت در تزیینات ندارم.شما زیبا ببینید.
...
مرصع پلو با خلال بادام
آرزو میکنم کتاب های خوب بخوانی
آهنگ های خوب گوش کنی
عطرهای خوب ببویی
با آدم های خوب حرف بزنی
و فراموش نکنی که هیچ وقت دیر نیست
بودن چیزی که دوست داری باشی ...
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
دوستان نازنینم سلام،ناهار امروزمون مرصع پلو با مرغ تکه ایی،مرصع پلو از جمله غذاهاییه که هر کس با سبک خودش طبخ میکنه.بعضی ها مرغ رو تکه های ریز سرخ میکنن بعضی ها مرغ رو ریش ریش میکنن و لابلای پلو میکشن ولی من همیشه مرغ رو تکه ایی سرخ میکنم و جداگانه روی پلو میذارم.
🌟یک دنیا مهربانی تقدیم نگاه زیبای شما🌟
...
کیک یخچالی

کیک یخچالی

۲۱ شهریور ۹۹
#کیک یخچالی خوشمزه با دستور خانم خدمتی،به مناسبت چهارمین سالگرد عقدمون و تولد همسرم.چون همسرم خامه دوست نداره منم بیشتر کیک ها رو ساده درست میکنم یا به صورت مختصر با سس شکلاتی پوشش میدم.
...
کیک هل و گلاب با تزیین ساده سس شکلاتی
سلام دوستان عزیزم هر روزی که در پاپیون میگذرد در کنار اساتید و دوستان عزیز خیلی آموزش ها یاد میگیرم و ممنونم از کدبانوهایی که حاصل سالها تجربه شون رو در زمینه آشپزی ، شیرینی پزی و... بی منت در اختیار ما قرار میدهند.این خوشمزه رو برای دورهمی خونه خواهر شوهرم درست کردم.
...
کوکو سبزی قالبی

کوکو سبزی قالبی

۱۸ اسفند ۹۸
ولادت امیر المومنین علی ( ع) رو به شما دوستان تبریک میگم.
...
#حلوا مجلسی

#حلوا مجلسی

۱۸ اسفند ۹۸
با دستور خوب و بی نقص کاربر پاپیون jasmine69
...