هانیه
هانیه

دستور پختی یافت نشد

لواشک
هانیه
۲۷

لواشک

۲۲ تیر ۹۹
خودم پز#آلبالو#زردآلو#آلوزرد#لواشک#😋😋😉😉
همین موند واسه تزئین .....

🌺برای همه دعا کنید مثل پروردگار 
که مهربانیش بر همه
 سایه افکنده است
ای دوست مرا دعا کن شاید نزدیکتر از من به 
خدا ایستاده ای🌺
...
???پیتزا???
هانیه
۳۲

???پیتزا???

۱۹ تیر ۹۹
پیتزا گوشت و قارچ و مرغ😋😋😋🤩❤❤❤

💕به عشق نفس مامان و همسری جان💕
...
خوشمزه های خودم پز????❤
هانیه
۲۹
سوله کی کوردستان
کره
مربای آلبالو
...
هالاو
هانیه
۶۰

هالاو

۲۶ خرداد ۹۹
غذای سنندج😋😋😋😋😋


نامه ای برای کرونا
نامی آشنا اما بیگانه برای همه
ای کرونا!!!! تو کدام یک از مامورین نامرئی خدای عزوجل هستی که همه‌ی بشریت را در سراسر جهان بدون نگهبان در خانه‌هایشان زندانی کرده‌ای؟

کرونا! از هر جا آمده ای و هر چه هستی و به دست هر کس و برای هر چیزی که درست شده‌ای من نمی‌دانم راز آن چیست ، ولی این را می‌دانم که بدون اراده شکست ناپذیر خدا هیچگاه برگی از درختی نمی‌افتد تو هم با آنهمه ادعاهایت بدونِ اذن خدا نمی‌توانی جان یک نفر را بگیری، چه خلاقانه و ماهرانه از دست مدعیان زمان فرار می‌کنی و در جای جای این سرزمین پهناور جولان می‌دهی.
تو کدامین سرباز خدا هستی که بدون هیچ مکانیزمی و بدون هیچ اسلحه ای پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های دنیا را درنابود کردن خود عاجز ساخته‌ای؟
کرونا! تو کدامین سرباز نامرئی خدا هستی که ویلانشینان را امسال در شمال، از رفتن به ویلای‌شان محروم ساختی؟ تو کدامین سرباز خدا هستی که بی‌سر و صدا و بدونِ این‌که چشمی قدرت دیدن تو را داشته باشد در قوی‌ترین مکان‌های محافظت‌شده توسط نگهبانانِ مسلح نفوذ می‌کنی؟
تو در کدام لیست از مامورین ویژه خدا جای داری که زندگی را بر این بشر به مانند روز قیامت نموده‌ای و علنا و عملا آمده ای تا مفسر و مبین آیه ای از قرآن باشی که همه ما از آن غافلیم، آن آیه ای که میفرماید در روزی که مادر از فرزند خویش فرار می‌کند و پدر از فرزندش چنان ترسی دارد که امروز با فاصله و شک و تردید می‌نشیند که مبادا چوب نامرئی تو در گلویش به مشابه پشه نمرود باشد.
تو کدامین سرباز خدا هستی که چنین عدالتی داری و در کشتن، فقیر و غنی، رئیس و وزیر، کارگر و گدا نمی‌شناسی اما هیچکدام ازما حتی برای لحظه ای عبرت نمیگیریم؟ تو کدامین سرباز خدا هستی که ثروتمندان، دیگر ثروت‌شان در بیمارستان خصوصی هم برای دفعِ شرّ تو کفایت‌شان نمی‌کند و برای اولین بار ثروت‌شان را پشتوانه‌ی زندگی خود نمی‌بینند.
تو کدامین سرباز خدا هستی که قوی‌ترین سهام و ثروت ثروتمندان جهان با شنیدن نام تو و فهمیدنِ نرفتن‌ات بزودی، لرزه بر تن‌شان انداخته‌ای و ثروت و سهام‌شان را یکباره فرو ریخته‌ای؟
تو آمده‌ای تا خلایق را به جرم‌شان در خانه‌هایشان بدست خویش حبس کنی، زندانی به وسعت دنیا بدون هیچ زندان‌بانی!!!!
هر زندانی باید در زندان، در خلوت خود رود و به گناهی که انجام داده تا زندانی شده است فکر کند. تو آمده‌ای تا قدرت خالق‌ات را بر مخلوقاتش نشان دهی.
کرونا!!!! تو آمده‌ای تا مشتی بر دهان یاوه گویانی بزنی که می‌گفتند اگر پولدار باشی درمان می‌شوی، تمام بیماری‌ها برای فقرا و تمام نعمت‌ها برای ثروتمندان است، اگر پولدار باشی از دنیا لذت می‌بری و….
این بار احدی نمیتواند دیگر علامت تو را پیدا و تفسیر کند آمده‌ای تا با زبان گویایت عیبهایمان را
به ما بگویی و بر مذاق ما بچشانی درد نیازمندانی را در سال‌های قبل که در اطرافمان بودند ولی ما آن‌ها را نمی‌دیدیم که از شرم نداشتنِ لباس نو و شیرینی و تنقلات، عید نوروز در خانه، خودشان را حبس می‌کردند و از عید نفرت داشتند و زمانِ فرا رسیدن عید درهایشان را به روی خود می‌بستند. آمده‌ای بر ما بچشانی درد خانه‌نشینی ایتام نیازمند را در روز سیزده بدر از درد نداشتنِ خودرویِ قراضه برای رفتن به دل طبیعت.
کرونا! تو آمده‌ای تا دیگر مجلس ختمی بر مردگان‌مان برگزار نکنیم، تشییع جنازه‌های همه‌ی‌ ما چند نفری باشد، تشییع جنازه و مجلس ختمی برای مرده‌ای نباشد تا همه مردم در مرگ یکسان بمیرند و فقیر و غنی یکی باشند.
تو آمده‌ای تا بزرگ‌ترین حقیقت زندگی‌ هر بشری را را که مرگ اوست بر او نشان‌ دهی که دست از آرزوهای خود برداریم و بدانیم مردن، زیاد هم دور از ما نیست و برای مردن، همیشه رفتن به میدانِ جنگ نیاز نیست، کافی است یک بار بازار بروی و بازار میدان جنگ است.
تو آمده‌ای که بر بشر نعمت سلامتی‌اش را یاد آوری کنی و بگویی خدایِ تو به تو، رفاه و لذت بدهکار نیست و ای بنده! این تو هستی که به خدایِ خود تا زنده‌ای شکر نعمتش را بدهکاری.
تو آمده‌ای که به یاد بیاوری خدایی را که ما فراموشش کرده بودیم و تا مأموریت خود را در سراسر جهان تکمیل نکنی و ما را متنبّه نسازی و خدا را به یادمان نیاوری و به سوی او دلهای‌مان را برنگردانی، بعید است از ما خداحافظی کنی!!! امید است همه ما عبرت بگیریم و آمده ای ت تاهای دیگر را بررویمان باز تا شاید در تفسیر آیه (افلایتدبرون) کمی اندیشه کنیم.
#در_خانه_میمانیم######

...
برساق
مربا و شربت توت فرنگی
هانیه
۵۱
❤تقدیم نگاه مهربونتون❤
...
دلمه
هانیه
۲۹

دلمه

۳۰ اردیبهشت ۹۹
😋خوشمزه های من😋
...
کتلت
هانیه
۲۶

کتلت

۲۹ اردیبهشت ۹۹
❤به عشق همسری دروس کردم آخه عاشقه کتلته❤
...
بامیه و زولبیا
هانیه
۱۲

بامیه و زولبیا

۲۶ اردیبهشت ۹۹
شکلش جالب نشده چون ماسوره نداشتم
اولین تجربه م هستش..
همسری میگه طعمش فوق العادس....
...
پتزا  گوشت و قارچ
هانیه
۱۹

پتزا گوشت و قارچ

۲۳ اردیبهشت ۹۹