خانم آقا سیدم
خانم آقا سیدم

دستور پختی یافت نشد

بستنی کاپوچاکلت ?
خانم آقا سیدم
۳۲۵
با دستور استاد سراجی.هر چی از طعمش بگم کم گفتم عالیه ما خانوادگی عاشقش شدیم بافتی عالی وبی نظیر.#بستنی_سراجی.#گل_نرگسیها
...
#اطعام غدیر

#اطعام غدیر

۱۸ تیر ۰۲
ای پیامبر! آنچه از طرف پروردگارت(درباره جانشینی علی بن ابی طالب) بر تو نازل شده است به مردم برسان اگر این کار را انجام ندهی رسالت خدا را نرسانده ای و خدا تو را از مردم حفظ میکند.
ای مردم! بدانید که خدا، علی را مولا و امام شما قرارداده است، اطاعت از او برمهاجران و انصار و بر مسلمانانی که پس از انها می آیند، بر روستایی و شهر نشین، بر غیر عرب و عرب، بر آزاد و بنده، بر کوچک و بزرگ، بر سفید و سیاه، و بر هر خداپرستی واجب است. باید از فرمان او اطاعت شود و به سخنش عمل گردد و از دستورش پیروی شود. هرکه با علی مخالفت کند#ملعون است. هرکه از او اطاعت کند مورد رحمت است و هرکه اورا بپذیرد مومن است. هرکه سخن علی را گوش دهد و از او پیروی کند، قطعا خدا اورا آمرزیده است.
ای مردم! این اخرین مرتبه ای است که من در این اجتماع حضور دارم، پس گوش فرا دهید فرمان خدا را اطاعت کنید و با فروتنی از آن پیروی کنید

#غدیر_سند_حقانیت_شیعه #جشن خانگی عید غدیر
...
اطعام غدیر

اطعام غدیر

۱۷ تیر ۰۲
بدانید که من امر خدا را ادا کردم. بدانید که من رسالت الهی را ابلاغ کردم. بدانید که من پیام خدا را به گوشتان رساندم. بدانید که من امامت علی را روشن نمودم. آگاه باشید که خداوند عزوجل فرمان داد و من از جانب او بازگو نموندم. بدانید که جز این برادرم، هیچ کس#امیرالمومنین نیست و برای احدی غیر از او روا نیست که امیر مومنان باشد.
در این هنگام پیامبر اکرم بازوی امیرالمومنین را که از ابتدا در کنار ایشان ایستاده بودند گرفته و آنقدر بالا آوردند که پای حضرت به #زانوی پیامبر رسید، سپس فرمودند: ای مردم!
این علی برادر و وصی من میباشد و علم مرا فرا گرفته است. او#خلیفه من در میان#امتم و #جانشین من در تفسیر کتاب خداست. او به سوی قرآن دعوت مینماید و به آنچه خدا راضی است عمل میکند. او با دشمنان خدا میجنگد. او در راه اطاعت خدا یاری مینماید و از معصیت او باز میدارد.
#علی_خلیفه ی رسول خدا و #امیرمومنان و امام هدایتگر است.
او قاتل پیمان شکنان، ستم پیشگان و منحرفان است.
من بع دستور خدا میگویم:«سخن نزد من دگرگون نمیگردد»

#غدیر_سند_حقانیت_شیعه
...
#حسنی ام

#حسنی ام

۱۸ مرداد ۰۱
#حسینی ام نذری عاشورا
...
مربای آلبالو

مربای آلبالو

۱۲ تیر ۰۱
عیدتون مبارک
خانم آقا سیدم
۱۶۱

عیدتون مبارک

۱ فروردین ۰۱
میم مثل مادر

میم مثل مادر

۴ بهمن ۰۰
مادر عزیزم روزت مبارک
...