Zahra g.s.h
Zahra g.s.h

دستور پختی یافت نشد

کیک‌وانیلی‌
Zahra g.s.h
۳۹

کیک‌وانیلی‌

۲۷ خرداد ۰۲
اولین عکس بعد یه سالو نیم :)
...
کیک فول شکلاتی
Zahra g.s.h
۶۳

کیک فول شکلاتی

۲۷ بهمن ۰۰
سلاااام 🖐
بلاخره منم دلو زدم به دریا و دست به خامه شدم 🤭😂
برای اولین بار واقعا عالی شده بود طعمش 👌😌
...
نان صبحانه مغز دار
Zahra g.s.h
۳
نان صبحانه مغزدار که من داخل دوتاش شیره انگور و گردو و دوتای دیگه ش کرم شکلاتی ریختم


...
پیتزا خونگی
Zahra g.s.h
۵۲

پیتزا خونگی

۱۳ دی ۰۰
پیتزا ی خونگی با خمیر جادویی ،شام تولد ۲۱ سالگی م 🥳
💥۰۰/۱۰/۱۰💥
🔺نگاهی به عدد ۷ و تاثیراتش بر سرنوشت

♻️ از زمان‌های بسیار دور و کهن، عدد هفت در میان اعداد از تقدم خاصی برخوردار بوده و مورد عنایت اقوام مختلف جهان - به ویژه- اقوام شرقی قرار گرفته و 🔺نماد و نشانه‌ای از یک نظم کامل و یک دوره کامل است.🔺
♻️ دور کاملی که میتواند پایان بخشی از زندگی تو و شروعی جدید برای یک دور کامل دیگر باشد

🔻هر هفته هفت روز، هفت آسمان، هفت روز قحطی، هفت روز برکت و فراوانی، هفت سیاره و هفت چرخه تکاملی روح انسان

🔺میگویند انسان در هر هفت سال از عمر خود یک چرخه از زندگی خود را کامل میکند که معمولا در سالهای پایانی این هفت سال تجربیات سخت در زندگی بیشتر میشود تا رشد روحی برای ورود به چرخه بعدی کامل گردد 💫💫

ورود به چرخه چهارم تکامل روح رو به خودم تبریک میگم😍
احساس میکنم ،وظایف جدید ،تجربیات جدید و اتفاقات عالی و جدیدی در انتظارم هست...کارهایی که باید به انجام برسونم و چالش هایی که باید واردشون شم برای بزرگتر شدن ودرک عمیق بینش ها و باورهای نو
...
یلدای ۱۴۰۰
Zahra g.s.h
۳۴

یلدای ۱۴۰۰

۳ دی ۰۰
جشن ایرانی هرچه هست ،شادی است و بر شادی بنا شده .با ماتم نسبتی ندارد .شادی خالص ،آن شادی که با طبیعت همراه و همدل است .یلدای شما مبارک .
🍉🍬🍭🍎🍇🍉🍊🎂🍍🍇🍒🍉
...
باسلوق  ، ژله پاناکوتا، آجیل میوه
Zahra g.s.h
۸
شب یلدا ،شب تولد خورشید 🌞❄☃️

پاییز چو از گستره برگ تو افتاد
گویی که بومِ فلک از جلوه ورافتاد
یلدا بنهاد دست بدستان زمستان
تا نقشِ سپید بردل بوستان بیفتاد
...
سبزی پلو با ماهی
Zahra g.s.h
۱۱
شام شب یلدا،دستپخت خوشمزه مامانم 😍😍
یلدا ،شب برکت🌿🌾🌿🌾
...
بادمجان شکم پر بازم دستپخت ‌ما‌‌‌‌‌‌‌‌مانم
Zahra g.s.h
۲۴
🔺از تنهایی میترسم، از جدایی از رها شدن

این ترس ها یا ناخوداگاه هست و پنهان یا کاملا به آن هوشیار هستیم اما جیمز هالیس یکی از بهترین راهکارهایش را ارائه میدهد و میگوید تنها پادتن ترس عبور از میدان آن است.فقط با پذیرش تنهایی ممکن است این سلطه شکسته شود. پادتن تنهایی در آعوش کشیدن تنهاییست چنانکه در هموپاتی بیماری توسط خوردن کمی از خودِ سم بهبود میابد."

در آغوش کشیدن تنهایی الزاما به معنای جدا شدن نیست به معنای فردیت پیدا کردن است داشتن یک هویت مستقل بدون دیگری؛ و این تجربه من با خودم به من نشان میدهد من بدون دیگری پوچ نیستم هویت من در یک رابطه تعریف نمیشود و وقتی تو از این تجربه عبور کردی بهترین و سالمترین رابطه ات را با دیگری تجربه میکنی چون عشق تو حقیقی است چون خودت اصیل میشوی و رابطه با تو لذت بخش.

سوده هروی
...
ماکارونی دستپخت مامان عزیزم
Zahra g.s.h
۳۵
🔺بسیاری از افراد از اینکه طلای زندگی و شخصیت خودشان را طلب کنند، احساس گناه می کنند. ما باید زندگیمان را از نو بکاویم و قدرتمان را اعاده کنیم. همه ما برابریم و هیچ انسان دیگری قدرت مسدود کردن خیر و صلاح ما را ندارد.
🔺کسانی که به نابرابری اعتقاد دارند، احساس بدی دارند . باید بدانید این تنها تصورات و باور های خودمان هست که بعضی ها بیشتر از ما قدرت دارند. ما معتقدیم که بعضی ها این قدرت را دارند که به رویای ما بله یا نه بگویند اما همه ما برابریم. همه ما به طور برابر به منابع دسترسی داریم. همه ما به حمایتی که توانمند مان می کند دسترسی داریم. دسترسی به این قدرت واقعا به تصمیم و انتخاب ما بستگی دارد.
🔺مادامی که معتقدیم کسی روی ما قدرت دارد، خواهد داشت. مادامی که کسب قدرت برای ما را ، کار شخص دیگری بدانیم، خودمان آن کار را برای خودمان نخواهیم کرد. به علاوه همچنان معتقد می مانیم که ما نمیتوانیم این کار را بکنیم.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
جولیا کامرون
زندگی سالم
...
کیک باقلوا و لبو
Zahra g.s.h
۳۹
🔺خیلی از ماها می‌ترسیم کاری رو که باید شروع کنیم! از نتیجه‌اش می‌ترسیم نکنه نشه، نکنه موفق نشم، نکنه هزاران شکست دیگه پشت این موضوع بیاد..
🔺اما من میگم تو گام بردار و همچنان که داری گام برمیداری " دستهات رو توی دست این جهان بده و حرکت کن"! اگر صدبار نتونستی به این معنی نیستش که نمیتونی.
🔺این شروع کردن ممکنه با غصه با رنج با عشق با پشتکار با انرژی با احساس، ممکنه با کج خلقی باشه، ممکنه با عصبانیت باشه، ممکنه با صبر باشه با مهارت باشه و گریه کردن باشه!!! توی راهی که داری میری همه این‌ها هست ولی بدون تو در این مسیر تنها نیستی و این جهان همراه توئه و در نهایت وقتی تو این همراهی رو احساس میکنی که من در این جهان تنها نیستم و حمایت میشم اونجاست که نتیجه کارت فوق‌العاده است..
۰۰/۹/۱۱
♥️♥️♥️♥️♥️♥️

♥️ سوده_هروی ♥️
...