...
۱۳
۴۳۲
دانلود

کوکی رد ولولت کرم دار

۳۰ مرداد ۰۱
۷۶۱
یه کوکی خاص و جذاب 👌
#کوکی #خوشمزه #خاص
مواد لازم:

فیلینگ کوکی:
خامه صبحانه (نرم شده) ۱۷۰ گرم
پودر قند ۵۵ گرم
یه ریزه نمک (نوک انگشت)

خمیر کوکی:
آرد سفید ۲۰۰ گرم
پودر کاکائو شیرین نشده ۳۵ گرم
بکینگ پودر ۲ گرم (نصف قاشق چایخوری)
نمک نصف قاشق چایخوری
کره ۱۱۵ گرم
شکر دانه ریز ۱۰۰ گرم
شکر قهوه ای ۵۰ گرم
تخم مرغ بزرگ ۱ عدد
رنگ خوراکی قرمز ۱ قاشق غذاخوری
عصاره وانیل خالص ۱ قاشق چایخوری

مراحل پخت:
فر را با دمای ۱۸۰ درجه گرم کنید و یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید.
فیلینگ خامه ای را درست کنید : در یک کاسه کوچک، خامه صبحانه، پودر قند و نمک را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. روی آن را با پلاستیک بپوشانید و حدود 25 دقیقه در یخچال قرار دهید تا کمی سفت شود.

خمیر کوکی را درست کنید : در حالی که فیلینگ در حال سرد شدن است، در یک کاسه متوسط ​​آرد، پودر کاکائو، بکینگ پودر و نمک را با همزن بزنید. کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ با استفاده از همزن دستی، کره خامه ای و شکرها تا زمانی که سبک و پف کنند هم بزنید. تخم مرغ و رنگ خوراکی و وانیل را با همزن بزنید تا مخلوط شوند. مخلوط آرد را به خمیر اضافه کنید، آنقدر هم بزنید تا یکدست شود.
کوکی ها را درست کنید : مقداری از خمیر کوکی را روی هم بریزید و به شکل توپ در بیاورید تا 13 قسمت هم اندازه داشته باشید. با استفاده از کف دست ها و نوک انگشتان، هر کدام را به شکل دایره ای به ضخامت ۸ میلی‌متر پهن کنید.
حدود 2 قاشق چایخوری پنیر خامه ای را در مرکز هر دور قرار دهید و لبه ها را تمیز نگه دارید. لبه های خمیر را دور فیلینگ بیاورید و لبه ها را به هم بچسبانید تا ببندند. خمیر پر شده را به آرامی به شکل توپ در آورید. کوکی ها را با فاصله حدود ۷ سانتی‌متر روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید.
کوکی ها را 15 تا 17 دقیقه بپزید. قبل از سرو بگذارید کمی خنک شود.
((تغذیه (در هر وعده): 175 کالری، 2 گرم پروتئین، 20 گرم کربوهیدرات، 0.7 گرم فیبر، 12 گرم شکر، 10 گرم چربی، 6 گرم چربی اشباع، 107 میلی گرم سدیم))
...