چطور روز مادر را برای مادرمان هیجان انگیز و متفاوت کنیم
چطور روز مادر را برای مادرمان هیجان انگیز و متفاوت کنیم

بگذارید مادرتان در روز مخصوص به خود، کمی استراحت کند و تا زمانی که تمایل دارد در تخت‌خواب بماند. شما پیش قدم شوید و سایر اعضا خانواده را برای یک دوره همی کوچک دعوت کنید. همه خانواده دور یک میز یا سفره بنشینید و با صرف یک وعده غذای ساده اما پر از محبت از بودن در کنار هم لذت ببرید.
خیلی از ما به این فکر می‌کنیم که چگونه مادر‌ را شاد کنیم و یک روز به یادماندنی و هیجان‌انگیز برای او رقم بزنیم؟ در ادامه مطلب امروز با چند راه‌کار ساده برای داشتن یک روز مادر عالی آشنا خواهید شد.

1 ) برای پیک نیک رفتن برنامه ریزی کنید

به جای رفتن به یک رستوران شلوغ و گران‌قیمت می‌توانید به پارک و فضاهای سبز خلوت و آرامش‌بخش بروید و از درکنار هم بودن لذت بیشتری ببرید. چه با مادرتان تنها باشید یا همه خانواده در کنار هم، با هم بودن لذت بسیار شیرینی است که یاد آن تا ابد به خوبی در خاطره و ذهن‌تان باقی خواهد ماند.

2 ) با هم به بازار گل بروید

اگر مادر علاقه‌مند به گل و گیاه است می‌توانید با یکدیگر به نزدیک‌ترین بازار گل محل سکونت‌تان بروید و در حین وقت‌گذرانی با هم از دیدن و خرید گل و گیاه لذت ببرید.

3 ) با یکدیگر در باغچه یا حیاط خانه گل بکارید

بعد از رفتن به بازار گل با هم گل و گیاهی که خریداری کرده‌اید را در گلدان، باغچه یا حیاط خانه مادر بکارید. مطمئن باشید با هر‌بار دیدن آن خاطرات شیرین شما از این روز به یادماندنی، یادآوری خواهد شد.

4 ) شما میزبان مادرتان باشید

بگذارید مادرتان در روز مخصوص به خود، کمی استراحت کند و تا زمانی که تمایل دارد در تخت‌خواب بماند. شما پیش قدم شوید و سایر اعضا خانواده را برای یک دورهمی کوچک دعوت کنید. همه خانواده دور یک میز یا سفره بنشینید و با صرف یک وعده غذای ساده اما پر از محبت از بودن در کنار هم لذت ببرید.

5 ) برای یک ماساژ عالی برنامه ریزی کنید

خستگی جسم باعث خستگی روحی هم می‌شود. یکی از بهترین فعالیت‌های هیجان‌انگیز برای روز مادر رفتن به یک سالن ماساژ عالی و رفع خستگی بدن است. مطمئنا بعد از گرفتن یک ماساژ عالی هر دو حس و حالی متفاوت و البته شاداب‌ و با طراوت خواهید داشت.

6 ) با هم کیک و شیرینی بپزید

اگر علاقه به شیرینی‌پزی، لذت و سرگرمی است که از مادر به شما به ارث رسیده بهترین گزینه برای داشتن یک روز مادر متفاوت تجربه کردن لذت شیرینی‌پزی با یکدیگر است. با هم کیک یا شیرینی دلخواه‌تان را بپزید و بعد سایر اعضا خانواده را دعوت کنید تا با یکدیگر چای و شیرینی بخورید و از کنار هم بودن کام همگی شیرین شود.

7 ) به سینما یا تئاتر بروید

شاید به نظر ساده برسد، اما واقعا چند مدت است که همراه مادر به سینما یا تئاتر نرفته‌اید. فیلم یا تئاتر و بازیگران مورد علاقه مشترک‌تان کدام هستند؟ انتخاب کنید و با یکدیگر از دیدن یک اثر هنری زیبا لذت ببرید.

8 ) با هم عکس یادگاری بگیرید

همراه با مادر به یک آتلیه عکاسی مجرب بروید و چند عکس یادگاری از روز مادر بگیرید. مطمئنا عکس برای ثبت خاطرات مشترک شما با هم، یکی از بهترین گزینه‌ها است.