عکس نان همبرگر
bahar
۲۰
۴۲۶

نان همبرگر

۲۹ مهر ۹۶
همانطور که قبلا قول داده بودم قرار بود دستور نان همبرگری که نتیجه خوبی داشته باشه رو براتون بزارم .
تو 1سال گذشته حدود 10تا 12 دستور رو امتحان کردم که بعصیهاشون قابل قبول بودن ولی بازم اون کیفیتی که باید رو نداشت .بارها دستورهای خارجی رو ترجمه و امتحان کردم ولی نه نشد.
حالا این دستوری که میزارم بقدری فوق العادس که به جرات میگم قابل رقابت با نونهای برگر مک دونالد حتی بهتر از اونه اگر دوست داشتید امتحان کنید.
Bahar:
#نان_همبرگر


همانطور که در پست قبل توضیح دادم این دستور از بین چندین دستوری که 1سال گذشته امتحان کردم برگزیده شده و طبق همون توضیحات قبل اگر در زمان کار ویا بعد پخت هر اشکالی پیش اومد از اونجاییکه به دستور کاملااااا مطمئنم پاسخگوی اشکالات شما خواهم بود.
واما دستور:

ابتدا 1/4پ اب ولرم رو با 1ق غ شکر و 2ق چ پودر مایه خمیر مخلوط کنید .کنار بزارید تا کمی پف کند.
حالا در کاسه ای 400گ ارد و 1ق چ نمک بریزید .وسط ارد را گود کنید مایه خمیر عمل امده 2/3پ شیر ولرم 1عدد تخم مرغ و 3ق غ روغن مایع را اضافه کنید .
حالا با قاشق هم بزنید بک خمیر خیلیییییی چسبنده بدست می اورید .روی خمیر را بپوشانید و 1ساعت استراحت بدهید.بعد پف خمیر را بگیرید به 12 قسمت مساوی تقسیم کنید (برای مینی برگر)و یا 6قسمت (برای برگر)حالا کف سینی را چرب کنید هر قسمت راگرد کنید وداخل سینی قرار دهید .باز روی خمیر را بپوشانید و نیم ساعت استراحت دهید .در این فاصله فر را با دمای 200درجه گرم کنید و یک کاسه اب کف فر قرار دهید .بعد نیم ساعت سینی را به ارامی در فر قرار هید تا پف خمیرها نخوابد.توجه کنید خمیر زمان پخت بازهم پف میکند پس با فاصله مناسب در فر قرار دهید.تا زمانی بپزید که روی نانها طلایی شود واز فر خارج کنید و از لطافت و کیفیت فوق العاده این نان لذت ببرید.

🚫 توجه کنید مراحل عمل اوردن صحیح مایع خمیر را در پست #نان_بیگل #پارت_اول کاملا توضیح دادم حتما مطالعه کنید.
...
نظرات